Lange t shirts

Hallo iedereen.

Ik vroeg me dus even af he,

Hoe noemen we dit soort t-shirts voor mannen?:

en enig idee waar we dat kunnen kopen in nederland?

Bekijk even de plaatjes er onder, dan zie je dat het bij de achterkant een langer stukje heeft.

Ik zie echt geen verschil tussen een gewoon shirt en dat.

oo haha sorry, ik had er even bij moeten zetten dat je op de plaatjes er onder moet klikken, kijk naar de rug, de achterkant is daar wat langer! je ziet het steeds vaker.

Als mijn vent zou aankomen met zo’n shirt dan zou ik het ritueel verbranden. Ik zou echt niet weten hoe dit heet en waar ze het verkopen.

Ik zie wel es zoiets maar dan helemaal rondom lang en dat ze dat dan een Tall T/Tee noemen.

Vind het beide vreselijk, net of je een jurk aan hebt of zo’n naar achter lang wordende rok :’)

geen flauw idee ik zie echt werkelijk geen verschil

Ieeeuuww! Lelijk! En weet ook niet hoe het heet :stuck_out_tongue:

Ik weet niet hoe het heet

Afschuwelijk. Panty eronder en hij kan als vrouw over straat

voor vrouwen vind ik het wel leuk, voor mannen afschuwelijk

Hoe noemen we dit soort shirts? Afschuwelijk, verschrikkelijk en lelijk.

Een kever misschien :'D? (omdat die pakken met een lange achterkant keverpakken heten)

Ik draag dit soort shirts zelf heel veel en ik vind ze prachtig (in vrouwenmodel natuurlijk haha), maar er is volgens mij niet echt een naam voor en al helemaal niet een aparte voor mannen of voor vrouwen.

Vind het overigens niet echt mooi voor mannen, maar dat is een persoonlijke mening natuurlijk :wink:

Hahha ik vind het wel grappig. Een beetje de moderne versie van een ouderwetse slipjas.
Maar eh ik weet niet hoe het heet maar er staat Long Tail Shirt bij dus zoiets zou het wel zijn.

hah gayyyyy