lange stiltes

hoi iedereen! ik heb een superleuke jongen via instagram leren kennen ik heb hem nu op whatsapp maar onze gesprekken gaan zo :
ik : heee !
hij: hey
*stilte*
en dat was het, ook moet ik altijd beginnen met praten anders kom er niks van …
hebben jullie tips om het gesprek op gang te houden ( ik wil niet te veel zeggen tegen hem anders voel ik me net een stalker, omdat we elkaar eigenlijk ‘niet echt kennen’ ).
alvast bedankt x

Stel hem wat vragen! Vraag bijvoorbeeld hoe zijn dag was of wat hij vandaag gedaan heeft. Dan kom je echt niet als een stalker over hoor :slightly_smiling_face:. Succes!

Héééél herkenbaar!! Ik heb altijd samen een paar lessen met mijn crush en dan lopen we zeg maar van boven naar beneden en dan lijkt dat echt heel lang te duren haha. Ik vraag altijd iets van als we toets hebben: beetje goed geleerd? Of anders gewoon over iets dat net is gebeurd, zoals in de les. Maar het is altijd wel lastig ja, maar eigenlijk kun je niets fouts zeggen denk ik, behalve als je hem kwetst natuurlijk maar dat is denk ik niet je bedoeling :stuck_out_tongue: succes! xx

als jij een gesprek begint is het toch logisch dat jij iets verteld nadat hij hey zegt? haha
en als jij moet beginnen met praten denk ik eigenlijk niet dat hij heel geintereseerd is…

ga ik doen dankjewel !

ahh dankjewel ! jij ook veel succes x

Je zou ook iets grappigs, leuks kunnen vertellen wat je vandaag meegemaakt heb ofzo & daarna vragen, hoe zijn dag was bijvoorbeeld =) Doorvragen op de informatie die hij verteld. Daarna komen er altijd nieuwe vragen & verhalen!

dat gevoel heb ik dus ook (dat ik denk dat hij niet heel geintersseerd is ) daarom vind ik het lastig om over iets te praten hij denk ook ‘ah heb je die weer’.

dankjewel hier ga ik zeker iets mee doen x

Alsjeblieft, Succes! xxxx

Het is inderaad logisch dat jij de volgende bent om iets te zeggen nadat hij “Hey” heeft gezegd. Stel hem een vraag en als hij daarop nauwelijks of niet op reageert weet je genoeg.

Ik weet nog wel wat open vragen waardoor je hem ook beter leert kennen. Waar word je gelukkig van? Waar ben je bang voor? en Wat zal ik moeten weten van je als ik je echt ken?

up

Ik vind het vreemd dat je je topic upt, terwijl er mensen zijn die er op reageren. Het is logisch dat je na zijn hey weer wat zegt.