Hi!
Ik heb al bijna 2.5 jaar lang een relatie met mijn vriend alleen nou zit in de laatste tijd met iets…
Ik en mijn vriend hebben allebei een heel druk leven en zijn bezige bijtjes waardoor we elkaar niet veel en regelmatig zien. Maar nou komt het probleem, ik heb de laatste tijd beetje twijfels over de relatie, maar wil niet zomaar 2,5 jaar opgeven. We appe amper en als we appe is het een super droog gesprek, voor mijn gevoel ben ik de enigste die probeert af te spreken en contact te zoeken, er gebeurd nooit iets als we afspreken het lijkt meer gewoon alsof we vrienden zijn en soms negeert hij me totaal als ik iets stuur of vraag of reageert hij heel bot. Nou zit ik er gewoon heel erg mee dat als ik nog langer met hem door ga mijn “tijd” weg gooi want ik ben nog maar 16 dus er ligt nog een heel leven voor me. Ook heb ik het gevoel dat hij niks meer in mij ziet doordat ik voor mijn gevoel de enigste ben die nog initiatief toont, maar dat hij het niet durft te zeggen aangezien ik best gevoelig ben en bijna mijn eindexamens heb.
Ik ben ook ban dat het onze vrienden groep beïnvloed en dat ik dan er buiten val. Ik zou er geen probleem mee hebben om met hem gewoon vrienden te blijven enz. Maar we hebben dezelfde vrienden groep en heb door hem met die vrienden ook steeds een sterkere band gekregen en ben bang als het dan uitgaat dat hun me dan allemaal links gaan laten liggen en ja ik weet het dat moet geen excuus zijn maar daar ben ik gewoon bang voor.
Dus… mijn vraag is zal ik gewoon naar hem sturen wat me dwars zit en kijken hoe hij hierop reageert?