lange panty's

Ik ben op zoek naar lange panty’s(die 10 cm langer zijn dan normale panty’s). Vroeger kocht ik ze bij de hema die zijn er helaas nu uit :frowning_face: . Liefst onder de 10 euro per stuk.

ik koop altijd gewoon maat 46 ofzo; dan zijn ze lekker lang en heus niet los hoor ! of gaat het daar niet over?

Dat heb ik ook wel geprobeert maar die zijn als nog niet lang genoeg :$.
Die van de hema waren ideaal :slightly_smiling_face:

geen idee, gewoon grotere maat of hoe bedoel je??

ehm, h&m hebben ze ook maar weet niet hoe duur. en je kunt ze ook in supermarkten kopen (:

Panty’s voor lange benen bedoel ik ^^.
speciaale panty’s die 10 cm langere benen hebben als het ware :stuck_out_tongue:
bij gewone pantys zit het kruis bijna letterlijk op me knieen :frowning_face:

Huh? Die heb ik dus echt nog nooit gezien. Ik heb ook best lange benen maar ik pas gewoon in mijn normale maat en anders neem ik een maatje groter, die dan ietsje wijder zit. Ik dacht eerst dat je panty’s bedoelde die wat hoger zitten dan je heupen ofzo maar dat is het dus niet, ik snap niet zo goed wat je bedoeld, sorry.

Ik neem altijd een paar maten te groot.
Maar aangezien dat bij jou niet werkt, misschien kan je langs een speciale pantywinkel gaan?

Een grotere maat nemen inderdaad. En ik doe altijd nog een onderbroek over mijn panty heen zodat hij niet afzakt, werkt ook goed.

Serieus? ik ben 1,85 en kan me niet voorstellen dat iemand nog langer is haha.
Als ik de allergrootste maat neem (bij HEMA 48/52) zijn ze zeker lang genoeg! en qua breedte merk ik het totaal niet, en ik ben niet dik.

Precies dit ^ (:

^ Idd, grote maat nemen, en dan “hoog” op trekken zegmaar.
Anders moet je een keer bij de New Look in Rotterdam gaan kijken, daar hebben ze een afdeling speciaal voor hele lange mensen. Ook handig met broeken enzo. Succes!

ik neem ook altijd de grootste die dingen rekken toch trug probeer is maar 54 uit?

Een grote maat nemen maar dat heb je dus al, en dan een zwarte onderbroek over je panty heen doen zodat hij niet afzakt.

Ik ben 1.80 en heb maat 38, met panty’s koop ik gewoon maat 44! Past prima.

Bij de action, 3 panty’s in een roze verpakking. Die zijn erg lang!

Ik koop ze gewoon altijd hele grote maat, ze zitten toch wel straks, het zijn panty’s. Heb normaal maat 36. Maar ik ben 1.81 dus heb ook lange nodig. Dus paar maten groter werkt altijd bij mij

Ook die goedkope van de hema in grotere maat

Dit inderdaad. En ik ben zelfs 1.90 en ik draag gewoon panty’s van de Action in de grootste maat. No problemo.

En anders eens bij de V&D kijken? Weet dat ze daar bijvoorbeeld wel panty’s hebben voor mensen met grote kuiten…