Lange onderwimpers

Mijn onderste wimpers zijn evenlang als mijn bovenste wimpers!
Dit ziet er nogal vreemd uit, dus mijn vraag is: Heeft iemand van jullie dit ook?
x

Ik heb het niet, maar volgens mij is dat supermooi!

ik heb wel lange onderwimpers denk ik, maar die zijn gekruld, net als erboven

Ruilen?

Ik heb geen onderwimpers, nee dat is prettig.
Ik ben echt stikjaloers op je, een vriendin van mij heeft ook mega lange onderwimpers en dat is mooooooooi.

Huh?? Wat vinden jullie er mooi aan dan?

misschien moet je een foto plaatsen?

foto?

Ik heb wel hele lange onderwimpers, maar mijn bovenwimpers zijn nog langer. Ik draag alsnog wel wat minder mascara op mijn onderwimpers (of geen) anders lijk ik net een spin.

Mijne zijn ook (bijna) net zo lang
Ik draag trouwens geen mascara, anders worden ze alleen maar langer o_o

Ik heb de ook wel lang, en dat vind ik ook niet zo mooi, maar ik doe alleen mascara op mn bovenste wimpers, dan valt het minder op

Ik heb het niet, maar vind de verhouding tussen beide erg mooi.
Mijne zijn gemiddeld lang.

jaa dat heb ik ook maar vroeger knipte ik ze altijd af, alleen ze komen alleen maar langer terug dus dat zou ik niet doen als ik jou was :wink:

Ik heb ook hele lange onderwimpers, ook bijna evenlang als mijn bovenwimpers. Ben er er opzich wel blij mee, alleen moet er alleen niet té veel mascara opdoen anders krullen ze heel raar haha.

mijne zijn ook echt evenlang als mn bovenwimpers.
echt te lang, niet zo mooi.

Haha oké bedankt, ik dacht dat ik de enige was :stuck_out_tongue:

mijne zijn ook wel lang, maar net niet even lang als boven. Ik doe onder gewoon geen mascara, dan zie je het al minder!

Ik heb ook hele lange onderwimpers. Te lang, vind ik zelf. Daarom doe ik ook nooit mascara op me onderwimpers.

Dus ik snap je probleem (’: