lange neus

haay
nou ik wou dus vragen of mensen ervaring hebben met neuscorrecties ?
en hoe oud was je ?
hoe duur was het ?
ik wil het zelf heel erg graag… mijn neus is namelijk redelijk lang en ‘heksig’ een beetje krom. ik word er vaak mee uit gescholden en ik probeer altijd mensen de voorkant van mijn gezicht te laten zien en te vermijden dat ze mijn gezicht van de zijkant zien. ik hoor op school ook wel is ‘nosso’ ofzo naar me geroepen. nu is het op school niet meer zo erg, maar het voelt gewoon zo vreselijk en ik word er ook erg onzeker van
dus, wie weet er wat over neuscorrecties te vertellen ?
x

Ik zit daar ook sterk over na te denken, maar ik heb geen ervaring. Ik heb wel heel veel doomverhalen gelezen op internet, van mensen waarbij t helemaal mislukt was en hun neus uiteindelijk nog verschrikkelijker was dan eerst :confused: En nou durf ik niet meer…

en ja, daar ben ik dus ook bang voor…
alleen het lijkt me zo fijn als die last van onzekerheid enz van me schouders af was, maarja

Vroeger dacht ik daar ook veel over na, maar inmiddels heb ik mijn neus geaccepteerd (zoals je dat mooi kunt zeggen). Mijn vriendinnen zeggen dat mijn neus heel erg meevalt dus dat geloof ik ook. Verder zal ik er wel heel goed over na denken mocht je een neuscorrectie laten doen. Wanneer je neus verpest wordt kun je namelijk niet meer terug.

‘‘ik probeer altijd mensen de voorkant van mijn gezicht te laten zien en te vermijden dat ze mijn gezicht van de zijkant zien’’ WOW ik heb gewoon precies het zelfde dus ik ben niet de enige…

wie weet hoe het met de kosten enzo gaat

Ah story of my life dit! Maarja ik ben nu bijna 16, dus voorlopig nog geen operatie ofzo. Maar misschien accepteer ik het over een tijdje wel ofzo, ik hoop het.
Maargoed, er zijn vast genoeg dingen die je wél mooi vind aan jezelf (:

Ik heb precies 't zelfde, maar ik heb zo’n stomme bobbel. Geen idee verder…

ben ik dus ook benieuwd naar !
-