lange neus

haay
nou ik wou dus vragen of mensen ervaring hebben met neuscorrecties ?
en hoe oud was je ?
hoe duur was het ?
ik wil het zelf heel erg graag… mijn neus is namelijk redelijk lang en ‘heksig’ een beetje krom. ik word er vaak mee uit gescholden en ik probeer altijd mensen de voorkant van mijn gezicht te laten zien en te vermijden dat ze mijn gezicht van de zijkant zien. ik hoor op school ook wel is ‘nosso’ ofzo naar me geroepen. nu is het op school niet meer zo erg, maar het voelt gewoon zo vreselijk en ik word er ook erg onzeker van
dus, wie weet er wat over neuscorrecties te vertellen ?
x

Ik zit daar ook sterk over na te denken, maar ik heb geen ervaring. Ik heb wel heel veel doomverhalen gelezen op internet, van mensen waarbij t helemaal mislukt was en hun neus uiteindelijk nog verschrikkelijker was dan eerst :confused: En nou durf ik niet meer…

en ja, daar ben ik dus ook bang voor…
alleen het lijkt me zo fijn als die last van onzekerheid enz van me schouders af was, maarja

Vroeger dacht ik daar ook veel over na, maar inmiddels heb ik mijn neus geaccepteerd (zoals je dat mooi kunt zeggen). Mijn vriendinnen zeggen dat mijn neus heel erg meevalt dus dat geloof ik ook. Verder zal ik er wel heel goed over na denken mocht je een neuscorrectie laten doen. Wanneer je neus verpest wordt kun je namelijk niet meer terug.

‘‘ik probeer altijd mensen de voorkant van mijn gezicht te laten zien en te vermijden dat ze mijn gezicht van de zijkant zien’’ WOW ik heb gewoon precies het zelfde dus ik ben niet de enige…

wie weet hoe het met de kosten enzo gaat

Ah story of my life dit! Maarja ik ben nu bijna 16, dus voorlopig nog geen operatie ofzo. Maar misschien accepteer ik het over een tijdje wel ofzo, ik hoop het.
Maargoed, er zijn vast genoeg dingen die je wél mooi vind aan jezelf (:

Ik heb precies 't zelfde, maar ik heb zo’n stomme bobbel. Geen idee verder…

ben ik dus ook benieuwd naar !
-
het accepteren hmm wat zou ik dat fijn vinden, hopelijk veranderen mijn gedachtes daar binnenkort is even over

ik heb oook neus problemen ik heb een bobbelige bot op me neus en die irriteert me en ik werk vroeger ook wel gepest alleen nu niet enzo ook al ben ik 13 (over 8dagen 14) ga ik als ik 18 ben meteen opereren ik heb al eens zo een operatie gelezen en bij mij doen ze een mini scheur in me neus en dan trekken ze dat vel eraf en dan gaan ze dat botje vijlen en verder niets ik geloof dat dat iets van 800 tot 1000 ofzo was i dont know maar ongeveer zo iets maar grotere operaties zijn 1500 denk ik of duurder

/

ik heb een scheve wipneus… maar ik probeer het maar te accepteren…

maar meestal gaat het toch wel goed? die mensen hebben er gewoon voor geleerd. je moet gewoon naar een goede plastische chirurg gaan, en een goed beeld hebben van wat je werkelijk wil veranderen aan je neus.
en je moet zeker niet zo goedkoop mogelijk een operatie nemen…

-

-

Mijn neus is ook scheef en krom en groot en hekserig. Hij is vroeger zelfs een keer gebroken, geloof ik. Maargoed ik hoef geen neuscorrectie. Volgens mij zou ik me dan nooit meer oprecht mooi kunnen voelen, met zo’n nepding op je gezicht.

Ja heb ik ook! -__- En mijn gezicht van voren gezien vind ik meestal niet zo erg, alleen van de zijkant ben ik echt onzeker over vaak. Eerst niet (want ik keek ook niet van de zijkant naar mn gezicht :stuck_out_tongue:) maar toen viel me op dat zo’n neus als ik heb vooral bij jongens is. En ik ben een meisje met een ‘jongensneus’ dus :’) En voor de rest is mn gezicht van de zijkant gewoon niet leuk… Maar ja ik ga geen neuscorrectie doen ofzo.

Niemand heeft me er trouwens ooit mee uitgescholden ofzo. Maar 2 jaar terug had iemand op dat street reputation ding op hyves een stelling gezet dat ik een neuscorrectie zou moeten hebben :roll_eyes: Dat is best lullig van die onbekende persoon om te doen. Goed voor je zelfvertrouwen :’)

Er stond ooit eens (lang geleden) een artikel op Girlscene over een meisje die een neuscorrectie had laten doen, maar ik kan hem niet vinden…

Ik heb een beetje een scheve wipneus en m’n neusgaten verschillen.
Hoor vaak achter mijn rug om dat mensen mijn neus eng vinden. En ben 2 keer uitgescholden voor Michael Jackson

Mij lijkt het te veel risico… Maar weet natuurlijk niet hoe erg jij het vind…
Ook geen ervaring, up!