lange neus

Hey iedereen,
ik heb erg last van een ‘lange’ neus, hierdoor word ik ook vaak uitgemaakt als haakneus,pinokkio,…
hebben jullie misschien tips om het korter te laten lijken?
alvast bedankt x x

[size=2]niks van die mensen aantrekken. wil je echt liever je elke dag ermee bezig willen houden met een deel van jou te verdoezelen, puur omdat een stelletje in testosteron of oestrogeen of wat voor hormoon dan ook badende tieners je wijsmaakt dat je neus niet mooi is?

Ik begrijp hoe je je voelt. Ik heb zelf ook een verschrikkelijk lange/misvormde neus en ik ben daar vroeger ook mee gepest geweest. Volgens mij kun je er niet zo veel aan doen. Er zijn een aantal filmpjes te vinden op youtube, om je neus smaller te laten lijken met make-up. Maar ik vrees dat er geen trucjes zijn om je neus korter te laten lijken.

Hmm een nosejob?

ik weet geen tips voor je, maar wil wel even zeggen dat je je er niks van aanmoettrekken, mijn moeder vind zelfs dat soort neuzen het mooist!
toen zij een meisje was wilde ze altijd dat haar neus groter was haha
er zijn altijd wel mensen die het wel mooi vinden :slightly_smiling_face:

Je kan nooit iedereen tevreden krijgen. En weet je wat, dat is lekker hún probleem. Wees blij met jezelf en negeer die mensen. Ze zijn het niet waard.

Ik heb een grote neus en die had ik ook echt wel een slagje kleiner gewild maar is nu eenmaal niet zo. Ook weet ik echt wel wat mensen ervan vinden en als ze daar een opmerking over willen maken, dan moeten ze dat vooral doen.
Je moet je niet druk maken over wat mensen van je vinden, het is maar een neus. Die pubers die dat soort dingen tegen je zeggen zijn hoogstwaarschijnlijk zelf hartstikke onzeker over dingen bij zichzelf.

valt het niet een beetje op voor de mensen die je steeds uitmaken voor haakneus enzo, dat jij je neus korter probeert te maken?

Trek je alsjeblieft niks aan van de mensen die jou uitmaken voor iets vanwege je neus. Dat zijn vaak zelf zeer onzekere mensen die hun puberale uitspattingen op jou afreagen. Jij wordt onzeker door die malloten en wil jezelf veranderen voor hun, je bent veel meer waard dan dat!

Ik zou gewoon (hoe vervelend het ook is) proberen te accepteren
dat je neus zo is. Ik heb schoenmaat 43 en super veel schoenen staan mij verschrikkelijk.
Maar ik accepteer dat ook maar. En gewoon de opmerkingen negeren.
Hoe kut dat ook is.

hm ik weet dat ik het me niet moet aantrekken , maar het is gewoon niet fijn &daardoor word ik zelf ook nog meer onzeker van mijn eigen , maar inderdaad niemand is perfect … dankjewel iedereen!x

hmm misschien zijn ze jaloers? Dat heb je wel met sommige meiden om je uiterlijk ofzo of omdat iedereen je mag. Dan willen ze vast je naar beneden halen.