Lange nagels: welke kleurtjes?

Ik hoor vaak dat mensen vinden dat rode nagellak sletterig/hoerig eruitziet met lange nagels.
Ikzelf heb lange nagels, en ja die opmerking heb ik wel een keer gehoord…
Welke kleurtjes vinden jullie leuk bij lange nagels?
Enne mijn nagels zijn ongeveer zo lang:

http://i33.tinypic.com/2ugi2b8.jpg

Sorry voor de grootte o_o

Wow, wat een lange nagels zeg!
Een french manicure lijkt me wel mooi hierbij.

Een jongen zei vorige week nog tegen me dag ie m’n rode nagels zo mooi vond, hij vond het heel vrouwelijk zei hij (:
En anders lak je ze donkerrood, dat staat heel classy.

Verder vind ik french manicure en veel rozetinten erg mooi, en ook apartere kleurtjes zoals turkooise.

Iig geen donkere kleuren zoals zwart of bruin, want dan vind ik het net heksennagels.

ja donkerrood is inderdaad wel mooi ja!

wauw,wat een lange nagels zeg (:
Ik denk dat je gewoon eens alle kleurtjes moet uitproberen,soms vind ik blauw ook wel leuk.

Dankjewel! Ik had een keer de Jade kleur van Chanel opgehad, en daar zei niemand iets over. Maar toen ik aankwam met felrood kreeg ik gelijk opmerkingen zoals: het staat niet leuk, nogal hoerig enzo
Ik zal donkerrood probren!

& Hpfangirl : had je toen lange nagels?

Ik vind te lange nagels al snel te sletterig/hoerig lijken. Dus ik vind dat ik niet echt een kleur kan kiezen voor bij jou nagels. Als ze nou wat korter waren wel. Roze, koraal, bordeaurood.

Ik vind rood sowieso ordinair…

Anywaay Paars, blauw, roze, wit, bruin.

Ik heb ook zulke nagels, en vind pastelblauw, lichtgroen, mintgroen, lichtroze en lichtpaars mooi :slightly_smiling_face:

Ik ga zelf ook nieuwe kleuren kopen. Ik wil graag: Donker groenblauw, donkergrijs en een mooie bruintint.

Ligt aan hoe je het combineert dan toch.

pastelkleuren, en lichte/nude kleurtjes!
zou ze niet in een te opvallende kleur lakken

Niet zo lang als jouw nagels op je foto, maar wel lang. Ik denk vanaf waar jouw huid ophoudt tot waar jouw nagel ophoudt, van dat stukje ongeveer de helft eraf.

inderdaad pastels, nudes, maar ook donkerrood. kan je bijna niet mee foutgaan. persoonlijk ben ik niet zo van de French (überhaupt niet, maar al helemaal niet bij lange nagels)

Okay thanks ^^
Ach de ene vind lange nagels heel mooi, de ander weer niet.
Ik zal eens kijken of ik pastelkleurtjes heb.
En staat lichtgrijs ook?

ik vind lichtroze of pastelkleuren zoals lilapaars heel mooi!

dat ligt aan je outfit, en zelf draag ik zo’n beetje álle kleuren!

Ik vind rood juist mooi bij lange nagels, net als bruintinten en zwart…
Eigenlijk alle kleuren wel, het ligt indd ook een beetje aan je outfit…
Ik vind trouwens ook dat nagels je niet hoerig kunnen maken, dat doet je kleding vind ik dan…