Hoi!
Ik ben een fashion-dummie, maar ik wil wat meer een eigen stijl krijgen. Een beetje zo’n losse, gedurfde stijl. Ik draag nu echt altijd een broek met een t-shirt of vest, of een nette trui met lange mouwen… Ik ben al iets meer mijn eigen stijl ga?n dragen, maar voor dit weer heb ik echt niets, alleen de truien die ik 2 jaar geleden van mijn moeder kreeg, die ze o zo mooi vind. Ik vind ze echt VERSCHRIKKELIJK, ze zijn van Vögele en P&C, verschrikkelijke winkels, maar ik heb geen idee wat ik dus aan moet met lange mouwen wat meer stijlvol is… Kan iemand helpen?
Winkelen?
Trui met shorts en een panty? Dat vind ik altijd wel leuk.
Vestjes met lange mouwen, of een blazer met daar onder een leuk hemdje? Je hebt echt zoveel keuze uit vestjes!
gewoon basic ;p,
van only bijvoorbeeld http://nl.bestseller.com/…lorPattern=15038274_BLACK
die draag ik ook gewoon met een spijkerbroek (=
x
En dan met je mauwen tot aan je elleboog opgestroopt haha ;d
Kijk anders gewoon een beetje rond op webshops? (a)
Doe inspiratie op op sites zoals weheartit.com enzo,
maak een lijsjte van de items die je het leukst vindt,
en ga winkelen.
Veel inspiratie op doen, kijken wat je leuk vind en er zegmaar een soort collage van maken of gewoon heel veel plaatjes in een bepaalde map opslaan. Als je gaat winkelen kijk je eerst even die plaatjes door en dan kijk je of je dingen in dezelfde stijl kan vinden. Als je iemand kent die ongeveer dezelfde stijl hebt vraag je van welk merk/uit welke winkel het komt zodat je een beetje weet in welke richting je moet kijken. Maar ook low-butget is er genoeg te vinden waarschijnlijk (:
ja, ik heb geen geld dus Ik moet dus iets gaan doen met de dingen die ik heb, dus ik moet ze zien te combineren…
W8, ik maak even een foto
Kan je trouwens een voorbeeld geven van wat je mooi vind? (:
Misschien kan ik je de goede richting op helpen als je een beetje de zelfde smaak hebt xD
Vestjes zijn trouwens heel handig omdat ze gemakkelijk te combineren zijn en je toch lange mouwen draagt.
Oke ^^
Heb je een foto? Ik snap niet echt wat je bedoelt.
http://i51.tinypic.com/osv8k8.jpg
dit soort dingen
dat heeft mijn moeder voor me gekocht, 3 jaar geleden, en op de een of andere manier pas ik het nog, helaasch… En als ik dit nu niet ga dragen krijg ik geen kleedgeld, echt wtf o.o
oh wauw.
wauw.
ik zou gelijk in staking gaan.
Hmm, wanneer heb je voor het laatst iets gekocht als ik vragen mag?
Ik zou er perongeluk expres een gat in maken ofzo maarja dat is natuurlijk niet de oplossing xD haha.
Misschien moet je tegen je moeder zeggen dat je liever zelf kleding koopt of meegaat? (: Mijn moeder deed dit namelijk eerst ook maar het was niet echt geweldig
ik heb laatst nog wel kleding gekocht voor de zomer, maar ik weet nou nog niet zo zeker of het nog zomer gaat worden :S Allemaal geldverspilling geweest dus, ik zit met ontzettend leuke zomerkleding, maat geen geld meer voor herfstkleding… En de kinderbijslag komt pas weer in Oktober, mijn kleedgeld krijg ik daarvan… Ik loop dus tot oktober rond in zomerkleding, of dat soort kleding die mijn moeder zo geweldig vind
whaaaaaaa fml
haha, mijn moeder deed ook eerst zoiets, maar nu kies ik eerder de dingen voor haar uit
Die paarse kan je misschien wel combineren met een grijze legging en een zwart 5 euro rokje? of andersom Voor die andere heb ik even geen raad :’)
het is wel echt erg he… :’(