Lange meisjes met hakken

Ik liep vandaag door de stad en een vriendin sleurde me een winkel in vol met pumps, echt hele mooie pumps. Ik zag een paar staan en ik was meteen verliefd. Alleen, ze zijn dus 12cm hoog en ik ben zelf vrij lang. Nu vroeg ik me af, zijn er hier nog meer lange meiden die ook hoge hakken dragen? En wat vinden jullie van meiden die hoge hakken dragen? Ik word er aan de ene kant namelijk nogal onzeker van.

1.75

Als ik hakken van 12 cm draag, ben ik al gauw 1 meter 90. Aangezien de meeste vrienden/klasgenoten van mij een stuk kleiner zijn dan ik, toren ik bijna boven iedereen uit. Daarom draag ik meestal niet zo vaak hoge hakken, voel me er een beetje ongemakkelijk door. Maar als ik samen met m’n vriend op pad ga, doe ik wel vaker hakken aan. Hij is vrij lang, dus ik zal nooit boven hem uitsteken.
Stom, zou eigenlijk gewoon veel vaker hakken aan moeten doen, maar ik durf het gewoon niet. Zonde…

Ik ben 1.73 en draag zo hakken van 12cm. Dus ik vind dat het kan. Het staat mooi, ongeacht hoelang je bent. Gewoon doen dus.

Ik ben 1.80 en heb met mezelf afgesproken; niets boven de 10cm, maar verder niet druk maken! De meeste complimentjes krijg ik wanneer ik op hakken loop, ook al ben ik dan langer dan de meesten. Maar mijn benen worden er zo mooi van :'D
Met jouw 1.75 kunnen die 12cm zeker wel! : )
Gewoon doen dus!

dat valt best nog wel mee!!! er zijn nog wel langere meisjes die die dragen hoor

ik ben 1,79 en draag ook gewoon hakken, boeit me niks wat een ander er van vind ik vind het mooi dus ik draag het.

Bedankt voor jullie reacties, doet me goed haha.
Voor jullie meiden die ook van hele mooie hakken houden, Steve Madden heeft hele mooie!

Ik ben ook 1,75 en draag ook gewoon (hoge) hakken. Lange vrouwen zijn juist mooi! Moet je trots op zijn!

ik vind het juist mooi als lange meisjes hakken dragen dan aangezien je 1.75 bent heb je denkik ook wel lange benen en dan komen ze juist heel mooi uit!
ik vind het juist supermooi staan :wink:

ik ben 1,75 en ik draag hakken van 15,5 centimeter en het kan me geen fuck schelen dat ik dan nog langer ben (:
gewoon doen!

Ik vind het prima kunnen. Ik ben ook 1m75, maar zou zelf niet graag hele hoge hakken dragen aangezien ik dan net zo groot of iets groter ben dan m’n vriend en dat voelt echt enorm raar. :’)

Ja waarom niet? Ik ben 1.80 en ik draag ook wel eens hakken. Maar ik heb dan wel het geluk dat mijn vriend en een paar vriendinnen ook erg lang zijn.

ik ben 1.80 en zou ook graag hoge hakken willen dragen, maar doe het uiteindelijk toch niet, stom ikweet het. misschien toch een beetje onzeker.

Gewoon dragen, die heels. Probeer het een keer en je zult zie dat het allemaal best wel meevalt. Ik ben zelf 1 meter 79 en draag ook vaak hoge hakken. Dat je dan boven veel meiden (en ook jongens) uitkomt, maakt niks uit. Ik vind het bij andere lange meiden ook heel mooi staan als ze op hakken lopen.

Er is niets mooiers dan lange meiden die hakken dragen, dit straalt zelfverzekerdheid uit, zolang je maar niet krom gaat lopen!

ik ben gelukkig klein (:
maar met 1.75 etc vind ik dat je nog heus wel hakken kan dragen!

Zolang je geen 1.90 bent ofzo vind ik dat je best hakken aan kan hoor. :slightly_smiling_face:

Voor dagelijks gebruik zijn ze misschien idd wat lang. Maar voor een feestje, met een mooie skinny jeans, steel je de show!

Eens met BratPack :slightly_smiling_face: