Lange meiden topic!!

^ Ja precies, ik heb veel kleinere klasgenoten dit jaar (ook de jongens). Maar mijn vrienden zijn allemaal mijn lengte ongeveer.

Aah gewoon doen! Ik ben 1.85 en ik deed laatst ook hakken aan, naar een feestje, doodeng. Maar ik wilde het zo graag, en het stond ook mooi. Alleen kijk je dan nog meer over iedereen heen haha.

Ik ben 1.76 in principe niet heel lang geloof ik, maar goed ik ben dan wel weer vergeleken met andere meisjes lang. Draag ook gewoon hakken, laatst ook nog 13,5 cm. toen voelde ik me pas lang! :open_mouth: Meestal draag ik gewoon hakken maar niet altijd van die hoge :stuck_out_tongue:

Ik ben 1.84 m, vind ik zelf iets te lang maar ik kan ermee leven:p
Het is vooral vervelend dat ik vaak langer ben dan jongens…
Mijn hakken zijn nooit hoger dan 5 cm xD

Ik ben 1,76m. Dat vind ik nu een mooie lengte. Ik ben er met deze leeftijd wel blij mee. Maar als je op je 11de al zo lang bent dan is dat niet altijd even leuk.

ik zal me dan ook eens even melden: ik ben 1.94 m, dus echt heel lang;) ik vind 1.80 wel gewoon een mooie lengte, niet eens heel lang ofzo. Jongens zijn dan ook altijd kleiner dan mij, op een paar na dan, maar die zijn al bezet:P Maar wat vinden julli ervan als een jongen (veel) kleiner is als een meisje?

Lang meisje meld zich. 1.78, en ik heb er een schijthekel aan als ik met de meiden ga stappen; omdat die minstens 10 cm kleiner zijn en leuke hakken aan kunnen.
In mn klas niet, ik zit op een jongensopleiding (CE) en daar ben ik er juist blij mee dat ik niet 20 cm kleiner dan al die jongens ben.

1.79 en ik ben er blij mee.

Wees blij met zo’n lengte en mooie lange benen.
Ik ben maar 1.65 en wil zo graag langer zijn!

Ik ben 1.74 en vind mezelf wel lang. Maar ik zou het niet willen veranderen. Ik zit nog in de ‘dilemma’ of ik nu wel hakken ga dragen of niet … Ik ben nu al langer dan al mijn vriendinnen.

@Teamox: Binnen no-time (en dan heb ik het over hooguit een jaar of 2) is dat allemaal anders. Ik was ook altijd de langste, nu ben ik maar een gemiddelde :’) Dat gaat onwijs snel.

Ik ben 1.80m en ik vind dat niet eens zo super lang. Als ik 1.90 ofzo zou zijn, dan zou ik dat lang vinden. Ik doe ook gewoon hakken aan, dat maakt me niks uit.

Ik ben 1.77, en al mijn vriendinnen zijn ook rond die lengte. Dus ik voel me niet lang, ofzo.

Ik ben niet heel lang (1.78) maar vriendinnen van mij zijn bijna allemaal kleiner. Dus als ik hakken aan heb, ben ik NOG langer. Dat vind ik nooit zo fijn staan.

omy ik voel me eens normaal.
Ik ben zelf 1.81 denk ik , in iedergeval 1.80. En vind echt thuis niet vervelend want m’n ouders zijn ook lang,
Maar zodra ik bij vriendinnen of op school ben voel ik me wel echt heel erg lang, en met jongens heb ik ook een probleempje want ik wil absoluut dat een jongen of even groot of groter is.

Dus wie wilt ernog 5 cm er bij?

Ik ben 1,76 en ik ben 14. Al mijn vriendinnen zijn rond de 1.60, of kleiner. Dus ja, ik voel me altijd eigenlijk wel lang…

Ik ben 1,76 en ik ben 14. Al mijn vriendinnen zijn rond de 1.60, of kleiner. Dus ja, ik voel me altijd eigenlijk wel lang…

wees blij, ik wil juist 1,78 zijn of zelfs 1,75!

ik ben 176 cm maar ik groei nog… ik zelf wil het liefst 180 of groter worden. ik vind lang mooi (:

Ik ben ongeveer 176 (gok ik). En happy ermee, ik had niet groter of kleiner willen zijn.