Lange meiden topic!!

Hier kan je al je frustaties over lang zijn kwijt, of juist zeggen waarom je er zo blij mee bent. Vragen hoe andere met vervelende opmerkingen omgaan en advies geven! Dus brand maar los.
Zet het liefst ook je lengte erbij, maar t hoeft natuurlijk niet ;p
Xxx
Het gaat er niet om wat lang is, als jij je lang voelt is dit topic geschikt voor jou. Persoonlijk vind ik ‘lang’ vanaf 1.75 ongeveer. Ik ben zelf ruim 1.80, maar als je 1.70 bent en je vind jezelf lang en je wilt er iets over kwijt: brand maar los…

hé, ik meld me.

Uh is 1,70 lang?

Hmmm ik ben 14 en 1.74 is dat lang? Naah valt wel mee.

Ligt eraan of 1.76 voor mijn leeftijd lang is. :’)

Zet anders ff in de beginpost wat jij lang vindt… :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ben 1.76 en volgens mij is dat wel lang, maar ik ben er blij mee (:
Zijn er niet al topics over je lengte waar je dit ook in kwijt kunt?

Inderdaad, wat associeer jij als lang?

Ik ben 1.76 en dat vind ik best lang. Het grote nadeel ervan is dat ik zo heel groot ben als ik hakken aan doe :frowning_face:

waaah ik ben 182 en an dus nooit hakken aan, ben dan bijna 2 meter joh

Ik ben 175 maar in vergelijking met mijn vriendinnen is dat niet lang, maar in vergelijking met kennissen en familie weer wel

Ik vind het eigenlijk wel mooi en stoer als lange meiden gewoon hakken aandoen en durven

175, en draag gewoon hakken. Boeit mij het of ik dan lang ben. Vind dat juist mooi dan. Er is wel een maximum vind ik, want als je van jezelf 2 meter bent, en nog is hakken van 12 centimeter aan doet, dan word je wel erg lang vind ik dan.

Ik ben 179 en ik vind het juist fijn dat ik lang ben (: Veel van mijn vrienden zijn trouwens ook ongeveer mijn lengte…

Ik vindt de modellen lengte juist prachtig!
Wees trots op je lengte.

Mijn vriendinnen zijn allemaal redelijk klein, zelf ben ik 1,74 maar voel me wel vaak heel lang haha, ik ook ook lang omdat ik lange benen heb enzo. Zou stiekem wel iets kleiner willen zijn maar eigenlijk mag ik niet klagen.

Ik ben 1.78, maar ben trots op mijn lange benen hihi. Alleen met hoge hakken voel ik mij niet zo prettig.

Ik ben jaloers, beetje naar boven gesmokkeld ben ik 1.60 :frowning_face:

Ik ben 1.78 en draag ook gewoon hakken hoor, oke geen 15 cm maar toch :stuck_out_tongue:

Het ligt er denk ik wel aan hoe lang de mensen in jouw omgeving zijn. Zelf ben ik 1.74 en dat is niet heel lang. Maar als ik het vergelijk met de mensen om me heen, dan ben ik wel heel lang. Meestal ben ik wel een kop groter. Maar ik ben wel blij met mijn lengte ondanks ik ook nog iets groei. Ik doe trouwens geen hakken aan naar school, maar dat hoeft van mij ook nog niet met een leeftijd van 14 jaar. Op feestjes draag ik ze wel!