Lange meiden-topic!

Hoi!
Ik heb een vraag voor de lange meiden onder ons :slightly_smiling_face:

Ik ben 1,94cm, en vroeg me af of er nog meer meiden op girlscene zitten die lang zijn.
Vroeger toen ik 14 was zat ik heel erg met mijn lengte,
maar hoe ouder ik word hoe meer ik mijn lengte accepteer en er voordelen uit haal.

Zijn jullie ook wel eens onzeker?
Worden jullie ook gek van alle opmerkingen, te korte kleding en alle andere dingen die bij lang zijn komt kijken?

Liefs,
een heel heel heel lang meisje

Geen hoofdletters in de titel aub

Dat is wel lang ja. Maar ach, wie zegt dat je niet mooi kan zijn als je lang bent? Laat je niet onzeker maken door dat soort mensen. Ik durf te wedden dat zij zelf ook niet perfect zijn.

ik ben 1.68, niet echt lang gewoon een gemiddelde lengte. maar op mijn middelbare school waren al mijn vriendinnen rond de 1.50. ook droeg ik altijd hakken waardoor ik nog groter was. ik ben daar best een tijdje onzeker over geweest omdat ik vond dat mijn vriendinnen er altijd leuk uit zagen en ik er altijd als een lange jan naast liep. nu op mijn nieuwe school zijn de meesten gewoon even lang en is er geen enkel probleem meer. ik ben nu juist trots op mijn lengte!
goed van je dat jij er de voordelen van inziet. ik weet dat het raar klinkt van een kleintje als ik maar je kunt beter trots zijn op je lengte dan dat je het vervelend vind!

MOET DIT IN HOOFDLETTERS?

Ik dacht altijd dat 1,70 cm lang was. Voelde me daar wel onzeker over 2 jaar geleden. Mijn vriendinnen waren ook allemaal rond de 1,60cm. Dus ik voelde me vaak wel een lange slungel. Maar nu ben ik hartstikke blij met m’n lengte. Ik word alleen gek van te korte broeken. Ik heb namelijk lange benen. :wink:

Aaah ja ik zie het! Sorry! Hoofdletters direct verandert!
stoooommmm

ik ben net 14 en ik ben 1.84
Ik ben ook best vaak onzeker en zit altijd met te korte broeken!

ik zou langer worden, maar ik heb me alten opereren!

xxx

Ik ben 1,80 meter. Best lang dus, maar niet gigantisch.

Mijn probleem was alleen dat ik in groep 8 al zo lang was. Toen had ik er ook echt moeite mee. Ik was altijd groter dan de juf, en ook in de brugklassen stak ik boven iedereen uit. Nu ik wat ouider wordt beginnen mijn vriendinnen ook steeds meer te groeien en begin ik ook de voordelen van mijn ‘modellenlengte’ in te zien.

Ik ben 1.76 en 14 jaar oud. Het is best vervelend omdat echt al mn vriendinnen klein zijn maar verder heb ik er niet echt moeite mee.
Het enige wat ik wel vervelend vind is dat iedereen denkt dat ik goed in de ‘lange mensen sporten’ als volleybal, basketbal etc. maar ik ben juist slecht daarin :dry:

Ik ben zelf niet heel groot (1.70), maar ik wil even zeggen dat ik lange meiden altijd heel mooi vind! Zelf zou ik ook nog wel wat groter willen zijn :grinning:

Ik ben 1.90! Vroeg me ook al af of er hier nog meer meiden van 1.90+ zaten :upside_down_face:

Lange meisjes zijn hartstikke mooi, hoef je niet onzeker over te zijn. Elke lengte heeft zijn voor- en nadelen :slightly_smiling_face:

nou ik ben bijna 14 en 1.80
ik zal eerlijk zijn; ik haat het!
ik vind het bij mezelf niet mooi. bij andere mensen kan het wel mooi zijn maar bij mezelf vind ik het niks.
ik baal hier best van maar je kan er niks aan doen, dus probeer ik het te accepteren.

ik vraag me eigenlijk af of ik nog heel veel langer word?

Ik was jarenlang 1.80 en nu ben ik toch ineens 1.81 (ben 19) hoop dat ik nu wel uitgegroeid ben. tegen mij zeiden ze op mijn 13de al dat ik was uitgegroeid maar helaas kregen ze geen gelijk.

Ik ben 1.75 en mijn vriendinnen zijn allemaal veel kleiner… ik vind het wel mooi maar ik wilgraag hakken dragen. Maar dan ben ik nog groter… welke mense zijn ook zo groot en dragen toch hakken? Of kan ij dat beter niet doen want bij mezelf vind ik het echy lelijk maar bij andere lange mensen vind ik dat best mooi…