Lange laarzen voor dikkere kuiten.

Hoi allemaal. :slightly_smiling_face:

Tegenwoordig als ik naar de stad ga zie ik zulke mooie lange laarzen.
En dan wil ik ze passen (want als ik iets zie wil ik t meestal hebben) en dan krijg ik ze wel aan maar niet over mijn kuiten!
Nou heb ik wel dikke kuiten maar niet enorm dik, maar ik vind dat tegewoordig die laarzen veel te veel gemaakt zijn op van die plank beentjes. (No offense voor mensen met dunne benen ik ben jaloers op jullie haha!)

Nou is mijn vraag of er ook meiden hier zijn die hetzelfde probleem hebben Ă©n of er meiden zijn die wat winkels weten (het liefst in Zuid-Holland) waar je gewoon iets bredere laarzen kunt kopen.
Ik wil ze niet over t internet kopen omdat ik dat met schoenen toch te riskant vind.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. (En misschien ook nog andere leden)
xx

nou ik heb juist dunne benen en ik kan geen laarzen vinden,
maar ik weet het dus niet haha
up voor jou.

Ooh ik heb het zelfde probleem.
Maar ja ik was laast in Rotterdam in het Alexandrium. En daar had je een schoenenwinkel de nelson. En die had verschillende kuitmaten. L, XXL enz.
Maar ik weet niet of je die winkel ergens anders ook heb, want ik kom uit Noord-Holland

Ja de Nelson zit ook in Schiedam zelfs waar ik woon. :slightly_smiling_face:
Maar dan ga ik een keer in Rotterdam kijken bij de nelson aangezien je hier in Schiedam niet veel hebt.
Super bedankt voor je reactie! :grinning:

nog meer mensen die winkels weten?

up?

In Rotterdam zijn er idd zat te vinden.
Ik heb juist slanke kuiten en veel laarzen sluiten niet aan en staan open.
Maar succes met je zoektocht.

misschien zit er 1 naast de dietiste? of anders ga je eerst daar even heen… en dan… haal je… laarzen? :laughing:

Moet jij nou weer zo kut reageren?

ITS THE VOICES IN MAH HEAAAD! :villagepe
nee sorry topicopener, ik verveel me.

Serieus, ze zijn echt niet gemaakt voor plank beentjes, die schoenen zijn ALTIJD te groot voor mij, dan zit er zo’n huge gat!

Ik heb geen omtrek van 100 ofzo so. :slightly_smiling_face:
En als je je zo verveeld blijf dan uit mijn topic bespaart mij weer de moeite om dit te moeten schrijven. :wink:

Nou, laarzen gemaakt voor plankbenen?
Niks past mij anders :stuck_out_tongue:

Jij denkt ook echt dat je grappig bent hé.
Humorloos kind.

jhaa echt hea, ze denkt dat ze egt grappig is… jij bent veel leeuker`!

bij de cinderella hebben ze een aparte collectie laarzen met een wijde schacht en anders kan je bij duoboots bestellen.

Oh ik heb ook dikke kuiten :grinning: !

maar uhm mijn laarzen passen er wel gewoon in …
altijd wel als ik laarzen past! en tja kuiten kunnen nooit dunner worden ?

Een vriendinnetje van mij sport heel veel (fietsen etc) en die heeft dus ook dikke kuiten, maar door de spieren. Zij had laatst ook hoge laarzen gekocht, bij de Scapino. Ze waren ook helemaal niet duur, wel leuk op zich. =)

Je moet gewoon even zoeken! Dan kom je ze vanzelf wel tegen.

Ik heb ook niet de dunste kuiten heb laatste hoge laarzen gehaald bij van haren;)

Bedankt allemaal voor de reacties. :grinning:

Ik zoek trouwens gewoon van die egale kleuren laarzen… ook het liefst niet met riempjes ofzo, maarja ik zal gaan zoeken. :slightly_smiling_face: