lange kater ?

ik weet niet in welke categorie dit hoort dus koos ik maar gezondheid want het heeft te maken met mijn gezondheid maar okeeee mijn probleem is dus dat ik een avondje ( te? ) veel heb gedronken op een verjaardag van een vriend . ik heb wel eens vaker gedronken , maar niet echt dat ik ervaren ben . normaal heb ik maar 1 hooguit 2 dagen een kater en overgeven doe ik nooit . maar deze keer heb ik de volgende dag al het drank uitgekotst en voelde ik me misselijk , hevige buikpijn , heel erg duizelig en moe . ik heb het nog nooit zo erg gehad . de tweede dag kreeg ik ook jog hevige hoofdpijn erbij . Het lukte me niet om naar school te gaan want het voelde alsof ik moest flauwvallen . de derde dag voelde ik me nog steeds heel erg misselijk en duizelig en de vierde dag nog steeds misselijk . Mijn vraag is dus : is het normaal om 4 dagen een kater te hebben ? hebben meer meisjes dit ? ik ben btw 15 , misschien een beetje jong :blush:

xoxo

Heb je niet toevallig een griepje erbij gekregen?
Sowieso vind ik het belachelijk dat je zoveel drinkt op je 15e, hopelijk heb je ervan geleerd dat dat echt niet slim is op jouw leeftijd.

ik denk idd dat dit geen kater meer is maar gewoon een griepje ofzoiets. Misschien heb je het opgelopen op het feestje.
Het lijkt me heel sterk dat je een vier dagen lange kater hebt

Het lijkt erop dat je het griepvirus erbij hebt. Toevallig heb ik precies hetzelfde als jou sinds zaterdag. Veel spugen door toch op vrijdagavond nog weg te gaan met wat biertjes teveel en ik lig nog voor pampus op de bank. Het helpt misschien om bouillon te drinken, cracker met kaas en thee. Kleine beetjes eten en drinken en paracetamol.

Ik heb ook wel eens vier dagen lang een kater gehad. Meestal ben ik sws wel een dag doodziek.

Wat veel mensen onderschatten is dat gebrek aan slaap de weerstand enorm onderuit haalt. Ofwel: als je om 4/5 uur gaat slapen en niet uitslaapt ben je veel vatbaarder voor ziektes, dus wat de mensen hierboven zeggen klinkt niet eens zo gek.
Ik heb zelf ook buikgriep gehad, het heerst dus het is niet onwaarschijnlijk dat jij dit ook te pakken hebt gehad. Ik leefde toen op een dieet van droog brood en fruit, na een paar dagen herstelde mijn lijf zich weer, dat zal bij jou ook gebeuren. Beterschap :slightly_smiling_face: