Lange jurk > korte benen

Hoi meiden!

Ik heb binnenkort een gala bij mij op school en ik zat het internet een beetje af te struinen voor een leuke jurk. Mijn oog is gevallen op deze van de Bershka:

http://www.bershka.com/nl/dames/dames/jurken/lange-jurk-met-bandjes-gespdetail-c1521717p100290506.html

Maar wat ik me eigenlijk een beetje afvraag is of deze jurk wel echt iets voor mij is, omdat ik qua lengte best klein ben. (1,67) Ik heb ook genoeg leuke kortere jurkjes gezien, maar deze jurk is wel verreweg mijn favoriet.

Heeft iemand een idee of die jurk mij zal staan met mijn kortere benen? Deze jurk hebben ze niet meer bij de Bershka bij mij in de stad dus zou ik hem moeten bestellen, vandaar dat ik het vraag.

Liefs,

Ik denk dat dat met jouw lengte prima kan.
Ik ben 10 cm kleiner en ik kan zelf soms nog een lange jurk aan :cold_sweat:

O dat klinkt in ieder geval goed! Heel erg bedankt!

Jeetje wat een sexy galajurk. Dat was in mijn tijd echt niet zo :’) (ik voel me even oud).

Maar je kan hem bestellen, je zou als hij te lang is er nog altijd een stukje af kunnen halen of dit laten doen. Kost vaak maar 5/10 euro.

Deze jurk kan indd makkelijk verkort worden nog, dus ik zou m gewoon bestellen en desnoods er indd wat vanaf laten halen!

Dank jullie wel voor jullie reacties! Ik heb er zeker wat aan gehad

1,67 is niet eens zo klein? Ben zelf 1,69 en ik kan gewoon prima lange jurken aan? Als 1,67 al ‘‘best klein’’ wat moeten meiden van 1,55 wel niet denken :cold_sweat: