Lange broeken in de zomer?!

Hi allemaal! :heart:

Deze zomer ga ik eindelijk reizen! Ik mag eindelijk naar Bali om daar onder andere vrijwilligerswerk te doen!
Ik heb gelezen dat het volgens de Balinese cultuur, raar is voor een vrouw om in korte broeken te lopen. Nu ben ik dus op zoek naar lange, maar luchtige broeken! Ik zat te denken aan broeken van linnen of katoen, maar nu komt ie: die zijn of belachelijk duur, niet te vinden of ze zien er niet uuuiiit! :frowning_face:

Ik ben dus op zoek naar luchtige broeken of broeken die van een dunne stof gemaakt zijn, in lichte kleuren en/of met printjes. Ik ben vrij klein, dus maxi rokken of broeken met wijde pijpen staan me ook niet echt…

Als iemand misschien andere ideeën heeft voor luchtige (maar niet te ingewikkelde) kleding hoor ik het heel graag! Of heeft iemand misschien een idee waar ik leuke maar luchtige broeken voor een niet al te gekke prijs?

Liefs,
Mandy
:heart:

ik zou eens bij de h&m kijken, daar hebben ze er veel met printjes! en de rest gewoon lekker daar kopen joh, waarschijnlijk kost het daar geen drol!

Ze hebben inderdaad bij de h&m wel van die flodder broeken! (ik weet niet hoe dat type broek wordt genoemd)
Ik weet niet wat voor vrijwilligers werk je gaat doen, maar lange rokken/jurken zijn eventueel ook een idee?

Dankjewel voor de tips! Ik ga inderdaad komende week nog even kijken bij de H&M, online is al heel veel uitverkocht hahah.
Ik ga vooral helpen op een basisschool en werken met geestelijk beperkte kinderen :slightly_smiling_face: Dus een maxi rok/jurk zou inderdaad wel kunnen, alleen ik ben bestwel klein en wat steviger, dus ik ben bang dat dat me niet zo goed zal staan…

Bij de Only en Vero Moda hebben ze ze ook elk jaar!

kun je niet van die maxi jurken of rokken dragen?

Ja maxi rok is ook erg leuk.

Ik zou misschien hier extra over googlen? Want een vriendin van mij is daar geweest en ik heb niet 1 foto gezien met een lange broek. Kan je het niet navragen bij de organisatie? En anders inderdaad, ik zou maxirokken/jurken gaan dragen! Lekker luchtig.

Helaas ben ik wat kleiner en steviger, dus staan maxi rokken mij niet zo goed :frowning_face:
Ik heb het inderdaad nog even nagevraagd, en je bent echt verplicht om je knieën en schouders te bedekken, zodra je buiten je hotel (of waar je op dat moment ook overnacht) komt. :frowning_face:

Op de toeristische plekken maakt het niet zoveel uit, maar als je echt met de locals gaat werken is het inderdaad wel zo netjes om je aan hen aan te passen en je te bedekken. In Indonesië kan je heel goedkoop overal van die harembroeken halen die superluchtig zijn, nog luchtiger dan die harembroeken van de H&M. Ik zou er dus hier misschien eentje halen en de rest gewoon daar kopen. :slightly_smiling_face:

Ik zag gister bij H&M, Bershka, Forever21 etc heel veel van die losse kleurrijke broeken. Echt van dat luchtige stof zeg maar :slightly_smiling_face:

Je kunt ook voor lange rokken gaan. Ik ging vorig jaar naar Marokko en had daar elke dag maxi rokken aan. Dat is wat frisser dan direct een broek. En anders kun je bij H&M en Zara kijken naar linnen broeken, die zijn ook luchtig.

Dankjulliewel voor alle tips :slightly_smiling_face:
Ik ga komende week daar eventjes kijken voor in ieder geval 1, misschien twee broeken of toch nog even stiekem kijken of een maxi rok me echt echt niet staat, hahah.

wie niet waagt wie niet wint!
Ik vond maxi jurken ook nooit leuk, heb nu eentje met print die ik zo leuk vind dat ik hem nog best vaak aan heb. haha