Lange broeken gezocht!

Hoi meiden,

Ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen.
Ik ben zelf vrij lang en heb altijd moeite met de juiste broeken vinden.
Vaak zitten ze rond mijn taille goed alleen is de lengte veel te kort.
Ik heb eigenlijk lengtemaat 36 nodig, maar in de meeste winkels gaan ze niet verder dan 34.

Ik heb online wel gekeken, maar ik vind het dan toch lastig om te zien of een broek me goed staat.

Misschien weten jullie winkels waar ze lange broeken verkopen?
Je zou me er heel erg mee helpen!

Ik geloof dat LTB lange lengtematen verkoopt, maar ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen.

Oke dankjewel!

Ik heb lengtemaat 34, maar ik heb laatst een spijkerbroek gekocht van het merk QS by s.Oliver, en bij die broek heb ik nog best wel veel lengte over zeg maar. Misschien dat die lengte voor jou ook wel goed is :slightly_smiling_face:

Wel lastig zeg, lengtemaat 36! Ik vind het al lastig om een mooie broek te vinden…

Ah dankjewel! Zal eens in winkels gaan kijken waar ze die hebben.
Ja klopt heel lastig, wordt er zelf ook echt gek van, altijd zie ik leuke broeken die dan net te kort zijn. :dry:
Maar bedankt voor je tip!

I know the feeling, super frustrerend tijdens het winkelen! Succes!

Een meisje uit m’n klas heeft ook superlange benen & die zei dat ze best vaak broeken bij de primark vind die lang genoeg zijn, dus misschien hebben ze ook wel wat voor jou :slightly_smiling_face:

Wel fijn dat ik niet de enige ben met het probleem haha, trouwens voor jou hebben ze bij Only heel veel 34 lengtemaat! Dankjewel!

Serieus? Nooit verwacht dat ze daar lange broeken hebben joh! Super bedankt voor de tip, ik ga is kijken!

Kom eigenlijk nooit in deze winkel, maar dankje dat je het zegt ga gelijk even op de site kijken! (:

Klopt, Only heeft ook lengtemaat 34. Alleen hangt maat 28 er helaas vaak niet tussen!

Ja hebben ze! Ze hebben daar extra long broeken! Ik he3b er zelf een en ik heb het niet nodig, maar hij is vrij lang :stuck_out_tongue:

Oh serieus dat is balen pff…

Wauw wist ik echt niet haha! Ga er echt is even kijken dan, dankjewel!

Dit mag in het ik zoek-topic (bij verkoop)