Lange bikinibroek

Wat vinden jullie van een bikini met een bijpassende, lange zwembroek?

bij meiden met ronde vormen vind ik dat vaak heel leuk staan. maar bij hele dunne meisjes, vind ik een gewone bikini zonder zwembroek leuker staan.

zelfde als hierboven eig :slightly_smiling_face:

bedoel je gewoon zo’n boardshort zegmaar? of een bikini broekje met pijpjes? Een boardshort vind ik tof en handig! Lange pijpjes niet zo mooi… tenzij gewoon een hipster zegmaar (kleine pijpjes)

Je bedoeld zeker boardshorts? In dat geval vind ik het leuk! Ik draag ze zelf ook.

Echt heel lelijk.

Lelijk

Hoewel ze wel vet handig zijn ivm bikinilijn die nooit onzichtbaar kan zijn, straie etc.

Lelijk en alles behalve vrouwelijk.

ik vind het heel leuk!

Zo iets moet je staan…
Als je een stoerder type bent, staat dat leuker dan een bikini :slightly_smiling_face:

Onvrouwelijk.

Maar omdat ik niet heel goed ben in mn bikinilijn bij houden lui heb ik zegmaar zo’n korte gekocht xD

Super leuk wil me er zelf ook een gaan halen

ik vind van die vette varkentjes die met zo’n gebloemd ding lopen er niet uitzien. maar ik heb striae gekregen ( ben verder wel heel slank ) dus ik wil graag gewoon een korte witte. dus niet zo’n lompe lange weetjewel. weet iemand waar ik zo’n witte kan kopen ?

vind van die korte (especially in white) heel leuk, die lange minder omdat het zo mannelijk staat.

Ik vind t leuk, heb er zelf ook één, maar die doe ik wel uit met zwemmen…
Ik gebruik m meer om bijvoorbeeld ergens heen te lopen of te voetballen ofzo als ik ga zwemmen of op vakantie.
Maar het ligt aan je figuur of het je staat of niet en wat voor type je bent

precies :grinning:

mhwua, niet echt.
het kan wel, ik heb er 2 jaar geleden ook een gedragen, maar ik vind het niet geweldig