Lange benen!

Hee ik heb een probleem en miss hebben jullie tips voor mij:

Nou ik ben dus 1.67 lang,
en me benen zijn langer dan me bovenlichaam.
Dat zie je best wel goed,
en het is niet echt mooi, vind ik.
hebben meer meiden hier last van?
of tips?

xx

Mijn bovenlichaam is juist langer dan m’n benen. xD

Wat is er mis met jou xD
Lange benen zijn toch juist mooi? Ik heb ook wel lange benen, en ik ben er best blij mee. Alleen jammer dat ik x-benen heb, maar anders zou ik mn benen best wel mooi vinden. Wees er blij mee, en benadruk het met skinny’s en eventueel hakken ofzo als je daar van houdt. Wees er trots op, veel meisjes zouden graag langere benen willen.

Mijn benen zijn ook veel langer dan mijn bovenlichaam . Maar ook mijn arme zijn heel lang . En dar dat ziet er ook heel raar uit . Maar ik denk niet dat ik daar veel aan kan doen .
Maar lange topjes en truien dragen werkt bij mij goed zo dat de verhouding er weer wat normaler er uit ziet .

mijn benen zijn langer dan een meter, en ik ben zelf 1,75 lang :drama:
en kheb ook een vrij grote boezem, waardoor mn bovenlichaam nog korter lijkt

ach ik ben maar 1.57, heb een te grote cup F75, en benen korter dan een meter. dus wees er maar trots op dat je benen langer zijn;)

Ik ben in proportie x) En ik ben maar 1m60, dus eigenlijk heb ik nog geluk :slightly_smiling_face:

Beetje rare vraag misschien,
maar zijn je benen niet altyd langer dan een meter?
Tenzy je heel klein bent

Nee niet altijd mijn vader is een kop groter,maar toch zijn mijn benen langer

jurkjes dragen =)

Ik ben 1.75.
En mijn benen zijn ook langer.
Maar ik vind het echt mooi.

kheb net gemeten,

1,10 :cold_sweat:

Juist mooi xD

ik heb ook even gemeten
(vanaf het kruis gemeten tot de grond)
71cm. en mijn lengte is 1.54m.
dus ik denk dat het wel goede verhouding is?! ik weet niet

binnenbeenlengte of tot aan je heup aan de buitenkant?

dat is juist mooi vind ik , ik heb het zelf ook best wel erg en nou ja ik vind het mooi, maar als je ze korter wil laten lijken veel lage broeken dragen en geeen hoge taile dingen rokjes en zo dat maakt ze alleen maar langer ,
en geen hoog water en plate schoenen , zo als ballerina’s (ik vind dat oerlelijk maar goed)

Ik heb ook langere benen dan mijn bovenlichaam maar ik krijg er altijd heel veel complimetjes over en je kan er heel hard mee rennen :relieved:

thanks voor de reacties
volgens mij maak ik van een mug een olifant
sorry x :angel:

Helemaaaal mee eens! Ik zou ook wel langer willen zijn hoor, maar ik hoop dat ik nog even een paar jaren blijf groeien want ben nu 1.64 en ben 16 maar wil graag minimaal 1.75 worden… Lange benen hebben is een schoonheid

Ik vind het juist een van de mooiste dingen bij een vrouw, wanneer ze mooie lange benen heeft! Wees er blij mee! Godsgeschenkje. Zou ik namelijk ook wel willen. Vriendin van mij heeft dat ook, jaloers! Jaloers!