Lange benen

Halloo,

Ik zat te zoeken en geloof dat deze topic nog niet bestaat :slightly_smiling_face:
Ik heb erg lange benen en heb er zelf niet zoveel problemen mee maar broeken vinden is toch erg lastig!
Mijn binnen lengte van mijn been is 91 cm ook wel 35/36 inch. Nou ben ik niet de aller dikste (dus broeken met een gewone heupmaat :grinning:), maar heb ik wel aardig gespierde kuiten en boven benen. Weten jullie goede broek maat, winkel en/of model waar ik goede broeken kan kopen? Zo ja hebben jullie nog tips?
Heeeel erg bedanktt!!!

:couplekiss_man_woman:

De treggings van H&M passen meestal wel iedereen. Zie dit maar als een up x

Ik heb ook hetzelfde probleem, broeken en vaak ook vooral treggings van de vero moda zijn altijd veel te kort bij mij. Tot nu toe heb ik nog niet echt een goede oplossing gevonden maar ik heb vaak hoge schoenen aan. Ik heb ook moeite met hakken aandoen, doordat mijn benen al zolang zijn. Toevallig heb ik voor gala een paar dagen geleden hakken van 9 cm gekocht, ik voel me er nog een beetje oncomfortabel in doordat ik dan 1.88 ben maar ik zal er toch aan moeten wennen en het moeten accepteren dat ik lang ben en mijn benen lang zijn want ze zullen heus niet krimpen. Ik heb wel 1 broek die me wel goed past, die is wel van silver creek dus dan krijg je meteen al de iets duurdere broeken. Maar als je het budget ervoor hebt zou ik zeker zulke broeken eens passen, of naar de primark gaan waar ik ook een broek heb gekocht die lang genoeg is. Succes!

Ik heb een beetje hetzelfde en geef gewoon geld uit aan een goede broek. 100 euro of zelfs meer is echt heel duur, dat realiseer ik me ook wel, maar ze gaan bij mij zeker wel 4 jaar mee! Dus dan is het niet zo’n duurkoop

meer omdat ze van dure broeken aparte lengte en breedte maat hebben

heb precies hetzelfde probleem! broeken van de pull&bear, the sting en monki passen me bijna altijd, maar broeken van de only, vero moda, vila, piecesetc etc zijn echt afraders voor meiden met lange benen! Up!

Same problem! Maar G-Star en dat soort duurdere broeken hebben altijd langere lengtematen. Gewoon even naar een winkel gaan die echt veel spijkerbroeken heeft. Je betaald er wel iets meer voor maar dan heb je eindelijk broeken die goed zitten :slightly_smiling_face: Je gewoon laten helpen door een verkoop(st)er, die kunnen je hierbij goed helpen.
Oh en ik heb eerder veel langere broeken bij de Zara gevonden. Poosje niet gekeken maar als je daar goed tussen de spijkerbroeken zoekt heb je kans dat je een keer een langere broek tegenkomt.

Zelfde probleem hier. Al mijn broeken zijn van G-Star, lengtemaat 34. Inderdaad is er bij de Zara ook wel vaak wat te vinden.

Ik snap je probleem! Lengte maat 34 pas ik niet eens.
Heb echt 36 en is onmogelijk.
Vero moda heeft soms wel lengtemaat 34. Misschien pas jij dat wel.
Verder heeft zara soms ook enorm lange broeken!
Alleen laatste paar keren ben ik er geen tegengekomen.
Verder heeft g star ook lengtemaat 34.
Heel soms zijn ze bij de H&M ook wat langer.
Voor mij zijn ze nog allemaal tekort hopelijk kun jij wel wat vinden!

Verder draag ik vaak korte laarsjes of hogere schoenen, kan je toch een beetje smokkelen!

Ik heb ooit geluk gehad bij de H&M met een lengtemaat 34 die valt als een 36. Ik bestel verder altijd bij de Topshop, die hebben een aparte Tall afdeling met heel veel lange broeken.

broeken van bijv levi’s hebben een aparte lengte en breedte maat, dus dat zou dat een oplossing zijn (:
helaas zijn die meestal wel wat duurder…

Mijn zusje heeft ook ontzettend lange stelten, en de enige broeken die ze past zijn van de Only/Vero Moda. Deze hebben meestal aparte lengte/breedtematen. Ze zijn niet duur, maar wel van een goede kwaliteit vind ik!

Ik heb vrij korte benen, maar ik weet dat een vriendin van mij altijd veel moeite heeft met broeken zoeken omdat ze zulke lange benen heeft. Zij koopt ze altijd bij de Only en ze passen perfect! (: