Lange benen, waar kopen jullie broeken?

Tsja,
de titel zegt het al…
Ik heb hele lange benen en heb het liefst lengtemaat 36,
34 zou evt. ook nog kunnen, maar waar koop je deze broeken voor een schappelijke prijs en niet te breed? (Zie; Breedtemaat 28 á 29)
Het liefst skinny’s, geen prehistorische broeken…

Ik heb broeken van Only van de VeroModa, ook heeft de H&M nu lengtemaat 34 en de website; www.dress-for-less.nl.
En dan doel ik op broeken met een maximumprijs van ¤60, het liefst ook nog eens online te bestellen xD

Alvast bedankt!

Ik heb ook lange benen en 9 van de 10 keer koop ik ze gewoon bij de H&M omdat de broekspijpen daar lekker lang zijn :slightly_smiling_face: (niet bij elke broek volgens mij, maar er zitten erwel een paar tussen)

Idd h&m of broeken van het merk Levi’s zitten bij mij ook altijd goed.

Heb zelf geen lange benen, maar heb zelf ervaren dat de broeken van Esprit en Levi’s erg lang zijn. En bij de Zara ook!! Die zijn ook niet zo duur :wink:
x

oeps dubbelpost

ik heb 27 - 34 en ik koop meestal broeken van g-star of replay

oh sorry ik las niet goed, maar ik weet niet waar je ze goedkoop kan kopen, only enzo is bij mij altijd te kort.

Cars heeft lengtemaat 34 en 36. Je kan cars online bestellen via wehkamp. Andere merken weet ik zo, uit mn hoofd, niet. Maar ik dacht dat er op girlscene een hele poos geleden een keer een artikel stond over merken met langere lengtematen, moet je maar even zoeken.

Ik ken wel een winkeltje voor lange,smalle meiden

In eindhoven (weet niet waar je woont)
Maar:
Bij de heuvelgallerie, naast de mc donalds het staatje in en dan heet hij iets van funny (nogiets)

hoop dat je dicht bij eindhoven woont ::stuck_out_tongue:

h&m is bij mij dus nog nooit lang genoeg geweest.
ik leef nu dus in Gstar en Replay broeken.
Soms zie ik een merk dat ook wat langer is, maar ik kijk niet meer naar de prijs. Dat heb ik nu gewoon opgegeven…
Only, Vero Moda, Esprit enz zitten bij mij eigenlijk nooit goed.
En ik hoorde idd dat de Zara en Mango soms ook wel langere broeken hebben.
btw; Metjeans, Dept en Cimarron hebben soms ook langere broeken.

ik heb zelf dit probleem ook, nog kleinere breedtemaat en had hier een tijdje geleden ook een topic over gemaakt. maar ik zweer tegenwoordig bij zara… :grinning:

Zara, die heeft broeken voor lange/dunne meiden. Die zijn echt heerlijk lang (meestal).
Bij de h&m/vero moda ed. moet ik altijd twee maten groter halen omdat de lengte anders niet goed is.

H&M is mij echt VEEL te kort.
Ik draag ook G-star. Maar die zijn me dan weer te wijd bij mn buik. Dus niks past me x’]

de Zara denk k
die broeke zijn lang voor mij, maar kben zelf ni zo groot (1,64m)

ik heb maat
25/26(breedte) – 34(lengte)

en bij broeken met een niet-broek maat. weetje wel.
heb ik size zero., (dus 32)

mjaa ik koop mn broeken altijd bij de berschka in amsterdam en tijdens de uitverkoop zijn ze daar maar 10 euroo. :grinning:
k heb dr laatst nog 6 gehaald…

mijn ervaring is dat bijna alle broekspijpen godse lang zijn…:expressionless:

diesel valt heel lang
zegt mijn schoonzus die echt 2 meter lijkt.

Ik heb ook nogal lange benen en ik ben nogal dun
Ik kan ze altijd vinden bij de Bleep :grinning: Zit in zover ik weet alleen in Utrecht, ik heb hem nog nergens anders gezien :wink:
Verder Tally Weijl & Salsa, Salsa koop ik niet vaak iets, vaker bij de Tally Weijl zitten ze gewoon altijd goed;)

only&garcia

1,81 - Fornarina, MyGod, H&M

Cheap Monday heeft ook lange broeken