Lange autoritten

Wat doen jullie in de auto als jullie je vervelen tijdens
een lang autorit of in de file zit?

.

Ik vind het heerlijk om in de auto te zitten (a).
Ik slaap altijd zo lekker in de auto xD

Dus, ik slaap voornamelijk in de auto.
Als ik dat niet doe zit ik me te vervelen, lees ik of zit ik te dssen

maar kan je dan slapen zo zittend? Ö
ik wou dat ik dat kon, ik word namelijk heel erg misselijk van in de auto te zitten

Ja, ik vind dat echt heerlijk !
Last van wagenziekte dus ?
Daar hebben ze hele handige pilletjes voor!

Ik luister gewoon de hele tijd naar m’n iPod, ik doe een dutje, ik lees in een boek/tijdschrift, ik pruts wat met mijn gsm. En we hebben thuis ook zo’n kleine dvdspelertjes waar je een film op kunt kijken.

weet ik hihih
maar ik ben niet zo voor de pillen snapje = )

Wagenziekte is heel eenvoudig te verklaren door het feit dat je hersenen zien dat je beweegt, maar dat je lichaam zegt dat je stilzit. Dus tegenstrijdige signalen in je hersenen. Daardoor word je op de een of andere manier misselijk.

Pilletjes zoals Primatour - je hebt ze ook van het huismerk van het Kruidvat, gewoon ‘reistabletten’ - helpen daar uitstekend tegen. Het is niet zo dat het zware medicatie is hoor.

Waarom post jij overal je blog onder?

Ik heb ook pilletjes voor wagenziekte :stuck_out_tongue:
Maar wij hebben zon hoge auto/bus achtig iets dus dan valt het wel mee met de misselijkheid. Ik luister altijd muziek (mp3) onderweg.

Slapen,muziek luisteren,en kauwgom kauwen soms. (wagenziek, daar heb ik kauwgom uit duitsland en italië voor, is niet toegestaan in nederland).
En soms dvd kijken, alleen als we over een snelweg rijden die amper bochten heeft. x]

Ik ben ook altijd heel snel wagenziek. Dus dan neem ik zo’n pilletje en daar kan ik altijd heeeeerlijk op slapen, hehe. Ik slaap dus vooral in de auto.

Ik word super snel misselijk. Maar ik zit op weg naar school al minimaal 50 min. in de taxi (&dan staan we minimaal 1 van de 2 x in de file dus soms 90 min.)
Dan ga ik altijd gezellig kletsen, raam open voor frisse lucht, iPod op als de chauffeur te saai is of bellen met iemand.

Lezen kan ikniet in de auto.

Meestal vind ik het wel uit te houden om lang in de auto te zitten, gewoon de radio aan :stuck_out_tongue: Wagenziek ben ik niet zo snel, alleen als ik op de achterbank een boek lees op een bochtige weg of zo. Op echt hele lange autoritten, de hele dag naar frankrijk of zo, kijk ik afleveringen van friends op de portable dvd-speler :stuck_out_tongue:

Waarom niet? Als je nou overal een pil voor gebruikt okee, maar als je echt last hebt van wagenziekte… wat is er dan op tegen om zo’n pil te gebruiken?

eehm vorige keer op de snelweg een boek gelezen, muziek, sms’en als je sms-blox hebt ofzo ouders afluisteren(A) m’n zusjes pesten en dat ja

Naar buiten kijken?

Hier is toch een heel groot topic over ?

http://forum.girlscene.nl…tten/list_messages/128500

Muziek luisteren. Lezen. Naar buiten kijken. Slapen.