Lange autoreis, tips?

Heyy!

Ik ga in de meivakantie met de auto -zoals ieder jaar- naar Oostenrijk om familie te bezoeken. (Mijn vaders kant) Deze reis duurt zo’n 12 uur, en ik wil me graag vermaken. Normaal heb ik natuurlijk mijn mobiel, mijn Nintendo, wat boeken enz. Bij me.

Maar hoe vermaken jullie je tijdens zo’n lange reis? Graag hoor ik wat minder standaard dingen. Niet zoals uit het raam kijken, boek lezen, muziek luisteren enz. Ff eens wat nieuws! :wink:
Mijn zusje en ik mogen altijd een tas inpakken voor op de achterbank. Het klinkt wat kinderachtig, maar het is wel handig. Ik ben immers nog maar 13 haha.
Wat kan ik meenemen?

En als laatste; Eten! Wat voor eten nemen jullie mee tijdens een autoreis? Wij hebben altijd broodjes met kaas, maar ik wilde eens iets anders doen.

Bedankt alvast! x Juna

Je kunt niet veel anders doen dan die standaard dingen…

Als ik zo’n lange autoreis maak dan besteed ik de meeste tijd aan zeiken dat ik niet meer in de auto wil zitten

Puzzelboekje, tijdschriften

Ik ben altijd met de auto op vakantie geweest, meestal lag ik te slapen of gewoon naar buiten kijken.

Verder namen we altijd broodjes mee en snoepjes.

Misschien een laptop met films?

een nieuw spel voor je nintendo? puzzelboekjes, tijdschriften, haken of iets in die trend. < als je dat kunt en je er geen vaste hand voor nodig hebt.

Wij hadden vroeger altijd zo’n dvdspeler voor in de auto, superchill was dat, kon je gewoon films kijken.
ik weet niet of je een tablet ofzo hebt, maar daar zou je ook films op kunnen zetten (downloaden).

En ik deed met mijn zusje vroeger altijd kamertje verhuren haha. Nu slaap ik meestal gewoon en luister ik muziek en kijk ik naar buiten :’)