Lange afstandsrelatie

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje omdat ik geen recente topics vond over mijn vraag begin ik er zelf eentje!

Ik heb een jongen leren kennen waar ik in korte tijd echt hopeloos verliefd op werd! Ik was dan naar hem toe gegaan en alles ging goed, we kustte, en ik moest weer naar huis!

Nu 2 dagen later twijfelt hij aan ons, omdat hij aan de Belgische kust woont en ik in het binnenland ongeveer 100 km uit elkaar.

Weten jullie wat ik moet doen?

een lange afstandsrelatie is idd lastiger, maar als jullie er beide even hard aan werken kan het prima lukken lijkt mij :slightly_smiling_face:. Je kan altijd skype etc. als je elkaar mist.

Mijn vriend en ik wonen 150 km van elkaar af, maar bij ons werkt het ook :slightly_smiling_face: Vooral veel whatsapp, skype en bellen helpt, mijn vriend en ik appen zoveel mogelijk en skypen in de avonden ivm school en werk.

Je kan het altijd proberen, het kan ook alleen leuk zijn omdat je niet altijd op elkaars lip zit en het samenzijn daardoor nog fijner vind.

Hoe kan ik hem dan ervan overtuigen dat het kan lukken?

Je kunt iemand niet overtuigen dat het wel gaat lukken. Het enige wat je kunt doen is begrip opbrengen, en eventueel nog voorstellen om elkaar nog een keer te zien, kijken of het nog steeds zo leuk klikt. Een lange afstandsrelatie is vervelend maar als iemand zich echt voor je in wilt zetten, dan doet hij/zij dat ook. Dus misschien vindt hij jou ook niet leuk genoeg en is het beter om verder te gaan met je leven zonder hem.

Eens met Isfet, lange afstandsrelaties zijn moeilijk, maar zeker niet onmogelijk. Er is hier een topic met een hoop meiden met een buitenlandse vriend waarbij het ook lukt. Ik en mijn vriend woonde 250km uit elkaar in het begin van onze relatie, en dat is ook nog steeds aan, dus komt vast goed, al moet hij wel willen. :slightly_smiling_face:

Als hij je echt leuk vind, heeft hij het voor je over.