lange afstandsrelatie toppic.

Ik lees hier dat steeds meer meiden een relatie beginnen met iemand die wat verder weg woont. Het leek mij handig al die verhalen , problemen en tips in 1 toppic te plaatsen (:

Ik heb een relatie van wel 3,6 kilometer van elkaar. :astonished:

(niet grappig)

Ja, die had ik eens…

Ik lees idd ook meer over afstand relaties
goed dat je een topic opent

up

Ik ben geen liefhebber van lange afstandrelaties. Dan haak ik direct af, ook al vind ik diegene super leuk maar een vriendin van mij vindt altijd vriendjes die ver wonen. Eerst was het 140 km en nu 3500 km xD

Mijn vriend woont een uur en 11 minuten me de trein, het is nog goed te doen vind ik. In de week zie ik hem op woensdag en heelt weekend dus. Alleen als hij bijna gaat beginnen met werken zal het alleen het weekend worden vrees ik, maar tijdens de vakantie soms tot 5 keer dusja : D kben er indertusse al 1 jaar en 3 maanden mee samen, onze 3de relatie haha, de eerste keer 9 maand en dan 6 ;p

Mijn vriend woont ong. 66km .
En dat gaat goed, hij komt bijna elke week 1 keer, ma soms ook 1 week niet, maar ik mag niet daarheen tot mn 16e ;(

• ik ben pas 14 , hij is 16.

Mijn vriend waar woont op dit moment 10422 KM van mij vandaan… en hierna 21,7 km, daarna 2159 km… best goed uit te houden… zie hem 1x in de maand/2 maanden. daarvoor was het 2/3 in de week

3500 km? wow waar woont die gast? xD

Turkije :'3

´Afstand doet kleine liefdes vervagen en grote aanwakkeren. Zoals de wind een kaars uitblaast, maar een groot vuur doet oplaaien´

(L)

Super mooi

Mijn vriend is bij de landmacht en zie hem daarom alleen in het weekend, door de week zit hij in apeldoorn (ik woon in zuidlimburg) met oefeningen is hij soms 4 weken weg, of langer. maar het gaat goed! zijn bijna 2 jaar samen

halleluja, dan zien ze elkaar togh nooit? :’)

nee ik zit op dit moment in singapore… en hij in nederland… hierna ben ik even thuis en dan griekenland… tegenwoordig heb je zoveel mogelijkheden om in contact te blijven… en voor ik weg ging waren we al 2jaar samen.

ik moet eerst een half uur met de auto, dan half uur trein, dan weer half uur auto. valt nu nog wel uit te houden, ik zie hem een keer id week, maar mijn school begint maandag ook weer :frowning_face:

Tja… bij hen is het een ander geval. Ze weten (don’t ask why) dat ze elkaars ware liefde zijn en wachten nu tot zijn dienst bij het leger klaar is. En dan zullen ze trouwen :'3

hahaha. stoer dat ze het nual weten:'3

Hier nog iemand met een langeafstandsrelatie, hij woont 2,5 uur bij me vandaan. But i don’t care, i love him<33

Hier ook nog iemand, hij woont 2 uur bij mij vandaan…

Hij heeft nu een dip en is alles zat zoals geld treinen en alles. Alles zat behalve mij…

Ik weet niet wat ik moet doen…