hey meiden,
Ik heb jullie hulp nodig! Zoals jullie in de titel al lezen heb ik een lange aftsandsrelatie die ik graag wil beëindigen. Mijn vraag aan jullie is alleen : hoe doe ik dat?
Ik vind eigenlijk dat hij t wel verdiend om elkaar even face-to-face te spreken zodat ik ook rustig mijn verhaal kan doen. alleen dan zit ik 4 uur in de trein om waarschijnlijk even 15 minuutjes met hem te praten. Ik zal daarna ook behoorlijk instorten, terwijl ik dan nog de trip naar huis moet doen.
Maar ja… wat er dan nog overblijft is een telefoontje. en ik ben bang dat als hij eenmaal weet waarvoor ik bel, hij meteen het gesprek beëindigt. Daarbij vind ik een telefoontje ook een beetje ‘zwak’
Ook zit ik met de timing… We zitten beide in ons examenjaar. Ik ben bang dat als ik hem het slechte nieuws nu vertel, hij geen energie meer stopt in zijn examens en dus zakt. hij stond er eerst namelijk heel slecht voor en ik heb hem uiteindelijk gemotiveerd om goede cijfers te halen. ik ben bang dat als ik nu weg ga, hij zich niet meer kan concentreren. Aan de andere kant wil ik hem ook liever niet (een maand!) aan het lijntje houden.