lange afstands relatie.. -_-

mijn vriend is nu dus verhuist, van buurman naar 3 uur reizen…
ik ben normaal nooit jaloers alleen ik word door die afstand erg onzeker.
( 't gaat zelfs zo ver dat als ik een flirterig bericht zie van alleen een meisjes kant, dus hij reageerd niet, dat ik denk dat hij daar gewoon ‘reallife’ wel mee flirt enzo, belachelijk kleuter gedrag ik weet 't )
weet alleen niet of ik dit tegen hem moet zeggen, want hij kan ook gaan denken dat ik hem niet vertrouw??

iemand hier ervaring mee of wat zouden jullie doen?

mijn ex woonde ook 2,5 van me vandaan… vond dat ook niet fijn. was ook aardig jaloers. heeft ook niet zo lang geduurd maar oke…
ik vind dat ook niet zo gek als je zo verweg woont. tuurlijk hoor je elkaar te vertouwen, maar je woont zo ver van elkaar dat je soms best wel jaloers mag zijn vind ik

hmm, ik ben ook pasgeleden verhuisd en dat is inderdaad lastiger dan wanneer je altijd al uit elkaar hebt gewoond.
ik en mijn vriend zijn zulke soulmates dat ik hem nog meer vertrouw dan mezelf bij wijze van spreken, maar in jouw situatie zou ik gewoon proberen hem volledig te vertrouwen, en als je jaloers bent, niet te vaak laten merken. jongens zijn echt allergisch voor jaloezie meestal.
succes!

Ik ken het :stuck_out_tongue: Maar je weet zelf het beste of je hem vertrouwd of niet. Of je praat er met hem over, dat je toch wel onzeker wordt door de afstand.

Nja je hoeft hem niet de schuld te geven. Zeg gewoon dat je er onzeker van wordt omdat het nieuw voor je is

ik doe dat gewoon niet meer een langastandsrelatie met een jongen ze zegge allemaal wel van ja ik laat je niet meer gaan enzo maar uiteindelijk hebben jongens eigenlijk nooit genoeg van meisjes

ik zou het hem gewoon vertellen. hem niks gaan verwijten maar gewoon vertellen dat je het lastig vindt! dan kan hij er rekening mee houden.

Ik heb ook een lange afstandsrelatie, ik moet 2.5uur treinen om hem te zien. Maar ik vertrouw hem, hij vertrouwd mij en het gaat supergoed tussen ons. Praat er met hem over. Als je het zo laat en niks zegt dan zal het er ook niet beter op worden.

Ik en nu ook een vriend wat 2 uur treinen is en we vertrouwen elkaar! Maar hoe doen jullie dat eigenlijk met slapen gaan jullie dan echt elk weekend naar elkaar treinen?

ik woon in frankrijk, hij in nederland, we hebben al bijna 3 jaar en het gaat super. denk dat het voor ons perfect werkt, we zijn nog jong, niet getrouwd haha, allebei onze vrijheden, eigen levens en als je elkaar weer ziet is het 10 keer zo leuk als “even bij de buurman langs”. zie t als een test, als je dit overleefd als stel heb je een keeper

Mijn vriend woont woont 2 uur met de trein van mij vandaan. We zijn nu bijna anderhalf jaar samen en super gelukkig met elkaar! Hij is ook van plan om uiteindelijk hiernaartoe te komen zodat we samen kunnen wonen.

@ blackmami, net zoals meisjes die vreemd gaan, heb je ook jongens die vreemd gaan. Ze zijn niet allemaal zo!!

Mijn vriend is 3 uur en 15 minuten reizen. Ik ga bijna ieder weekend naar hem toe, en in de vakanties zijn we bij elkaar. We zijn zinds 8 maand weer met elkaar samen, in totaal 1,5 jaar.
Ik vind het ideaal omdat ik door de weeks echt mijn eigen leven heb. EN heb echt wat om naar uit te kijken. Het gaat helemaal super tussen ons!

woow, ik dacht altijd dat ik de enige was met een lange afstand relatie…

Maar gelukkig niet :slightly_smiling_face: ik moet ook 2.5 uur reizen met de trein om hem te kunnen zien.
we proberen elkaar elk weekend te zien, maar dat lukt soms gewoon niet omdat we te druk zijn.
Maar het gaat al 13 maanden en 2 dagen helemaal super hoor ^^

Ik kan het heel goed begrijpen dat je je zo voelt eigenlijk.

Het is niet makkelijk dat hij zo ver weg is gaan wonen, je ziet elkaar minder en je weet niet waar hij mee bezig is en wat hem bezig houdt. Maar als je echt gek op elkaar bent en elkaar vertrouwt dan moet het echt te doen zijn. Praat er eens met hem over? Weet hij dat je je soms zo voelt? Ik denk dat het oplucht als hij ook weet waar je mee zit, en dan kunnen jullie het samen bespreken.

Ik snap voor je hoe moelijk het is… Ik zou dat probleem dus ook echt hebben hoor. Maar het is niet voor niets je vriendje, zeg het hem gewoon eerlijk. Wie weet heeft hij dit gevoel nu ook over jou, en dat kan echt heel goed zijn.

Al moet ik wel eerlijk zijn, een vriendin van mij had ook een vriendje op 3 uur afstand. Uiteindelijk ging de relatie toch stuk, doordat zij ook heel jaloers was op hem. Niet dat hij wat deed, maar doordat ze hem toch niet kon controleren. En ja zeg nou eerlijk, iedereen heeft dat gevoel met zijn vriendje. Uit eindelijk maak je, je alleen maar zorgen, terwijl er misschien niets aan de hand is. Maar je vertrouwen moet wel über sterk zijn, wil je daar geen moeite mee hebben. Want ja tuurlijk praat jou vriendje ook met andere meisjes op zijn school omgeving, dat heb jij vast ook met jongens. Dat ga je ook echt niet tegen houden, maar als hij een beetje verstand heeft, doet hij niet meer als praten.

ik snap je echt! m’n vriend woont vier en half uur van me af, vreselijk.
maar, soms word ik er ook wel onzeker van, zoals op twitter, tweet hij met meisjes enzo en dan kan ik echt jaloers worden, maar eigenlijk is dat nergens voor nodig, want ik vertrouw hem echt wel, maar op dat moment praat ik echt wel anders, haha. maargoed, het gaat bij ons al meer dan zeven maand super goed &ik denk dat het bij jou vooral wennen is. &vooral het weinig zien valt dan tegen…
dat valt bij mij ook behoorlijk tegen, ook al proberen we elkaar elk weekend te zien, wat eigenlijk best vaak lukt, maar soms zie ik hem ook drie week niet, valt dan wel tegen.

Jeetje, ik heb echt respect voor jullie. Ik zou dat nooit kunnen, een langeafstandsrelatie.