lange-afstands-relatie

Hee Girls! :slightly_smiling_face:

Ik zou jullie heeeeeeel graag even om advies willen vragen!
Ik heb een tijdje geleden een jongen leren kennen, hij was bij hetzelfde concert als ik was en toen heb ik hem daarna via Facebook enzo nog beter leren kennen.
En nu ben ik zelfs een beetje verliefd op hem aan het worden, hij is echt ontzettend lief enzo. En we schelen amper een half jaar!
Maar wat zal ik nou doen? Proberen om verder te gaan? Zoals bijvoorbeeld een keertje afspreken? Hij woont ongeveer een uurtje treinen hier vandaan!
Het is wel vertrouwbaar aangezien ik hem al in het echt heb gezien, en dus zeker weet dat hij het is enzo.
Ik vind het echt een hele moeilijke situatie, en ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen!!

xx.

Ga iets doen met elkaar ofzo

Gewoon proberen om verder te gaan! Als je er beide gewoon voor wilt gaan en het beide geen probleem vindt, gewoon proberen (:

Ik denk dat je er gewoon voor kunt gaan! Je kunt eventueel ergens in ongeveer het midden afspreken! En ook al zou je naar hem toe gaan, een uurtje valt best mee!
En zie verder geen redenen het niet te doen!

Ik heb precies hetzelfde! Maar we gaan een keertje afspreken, dan spreken we gewoon in een grote stad af, openbaar afspreken lijkt me dan toch nog het beste. Veel succes met hem iniedergeval :grinning:

Ik zelf heb ook een relatie op afstand, (al 3 maanden en 1 week!) en ik moet zeggen dat het me heel erg goed bevalt. Ik zie hem elk weekeind. En ik vind het eerlijk gezegd ook gewoon beter want je word elkaar niet zat omdat je elkaar elke dag ziet. Gewoon doen meid!

Als je het niet hebt geprobeerd, krijg je achteraf misschien spijt. Dus ik zou het doen! En als je iemand dan zooo leuk vindt (en hij jou natuurlijk), dan is dat uurtje met de trein het echt wel waard.

idd gewoon afspreken, echte liefde kent geen grenzen ;$

Super bedankt voor alle reacties erop! Vind het echt tof dat jullie zo snel reageren!
Ik ga het dus zeker proberen! :slightly_smiling_face: Als dit topic tegen die tijd nog een beetje leeft dan laat ik het wel weten hoe het is gegaan enzo!

zoals iedereen zegt; try before you die!

Ja, er gewoon voor gaan inderdaad. (:
Veel succes!

Ga er voor !
Een uurtje treinen is niet zo erg, dat valt nog goed mee (buiten dat het misschien wel duur gaat worden?).
Ik zie mijn vriend ook alleen in het weekend (wegens afstand) en het gaat perfect zo (al 2 jaar & 4 maand).
Je wordt elkaar niet zo snel beu, best wel handig hoor :slightly_smiling_face:

Hee allemaal. Ik heb nog een klein probleempje. Ik weet niet zo goed hoe ik aan hem moet vragen of het hem ook leuk lijkt? Stel je voor dat hij nee zegt…

Een uurtje van elkaar vandaan is wel te doen hoor. Dat heb ik ook met mijn vriend.

Gewoon vragen hoor!! Ja heb je, Nee kan je krijgen (: Zo nee, dan weet je gelijk waar je aan toe bent, maar het lijkt me heel stug dat hij dat zegt.

Proberen om verder te gaan!
Pfff, 1 uur van mekaar vandaan!!?
Ik heb 2 vriendjes gehad op een afstand van 2 uur reizen, 3 uur reizen en 3,5 uur reizen… dan is 1 uur niks :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:
Gewoon proberen. Lukt het, zeer mooi meegenomen, is het toch niks…helaas dan :frowning_face:

Dat moet toch wel lukken?
En aan hem vragen of hij het ook leuk lijkt doe je gewoon door lekker te daten denk ik zo. Naar de film gaan ofzo.
Succes :slightly_smiling_face:

Had ook zoiets, maar hij woonde dan 2 uur met de trein van me vandaan. Het werkte niet bepaald goed, heb het trouwens wel 2 jaar volgehouden, maar als ik jou was zou ik het gewoon een kans geven :grinning:!

ik zou zeker nog een x afspreken
je weet maar nooit…

Ik wilde zeggen dat je ervoor moet gaan, maar zo te lezen is dat niet meer nodig! Go for it!