Lange afstands relatie, wat te doen?

Hoi meiden,
Sinds Ongeveer 5 maanden heb ik contact met een jongen uit Turkije (M), mijn oma had hem als vriend op facebook omdat ze hem had leren kennen op vakantie. Toen mijn oma mijn profielfoto had gedeeld om haar tijdlijn, kon M die zien. De volgende dag stuurde M mij een berichtje en sindsdien zijn de elke dag/nacht met elkaar aan het praten, via app en Skype. Hij zegt dat hij van me houdt, en niet kan wachten tot ik naar Turkije kom. Hij noemt me zelfs zijn ‘‘girlfriend’’

Ik moet zelf toegeven dat ik in die paar maanden toch wel heel gek op hem ben geworden, en overweeg om binnen 2 maanden op vakantie te gaan naar Turkije. Ondanks dat ik hem heel leuk vindt, ben ik toch bang dat dit niet gaat werken. Wat als hij in de maanden dat ik in Nederland ben, iemand anders ontmoet of dat ik het zelf niet meer aan kan.
En straks geef ik veel geld uit aan een vakantie naar Turkije, terwijl het misschien helemaal niets kan worden als ik eenmaal daar ben.

Heeft er iemand ook zo iets gehad? Weet niet zo goed wat ik nou moet doen.
Trouwens ik ben 17 en hij 26, maar voor mij maakt dat niets uit.

:slightly_smiling_face:

forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/lotgenoten-lange-afstands-relaties-266208.0.html

^ Je mag het daar plaatsen. Slotje!