lange afstands relatie meeten

Ik en de jongen die ik via internationalisering heb ontmoet vinden elkaar leuk. Er is alleen een vervelend probleem. Ik woon in NL en hij in Tsjechië.

Nu willen wij elkaar dus graag ontmoeten in Berlijn. Dat is voor ons beide rond de 5 uur rijden met de trein dus je doet het ook niet voor maar 1 dag. Mijn ouders weten niet dat ik hem leuk vind. Ze weten wel al dat ik nog steeds veel contact met hem heb.

Hoe ga ik mijn ouders dit alles vertellen en ze zover krijgen mij te laten gaan? Ik weet wel dat ze het waarschijnlijk goed vinden alleen durf ik het ze niet te vertellen.

Hoe oud ben je? Je moet het gewoon uitleggen en vragen of het mag.

Ik ben 15 en hij is 17.

.

Ik vind je hier persoonlijk te jong voor om helemaal naar Berlijn te gaan en zou het ook vreemd vinden als je dit zou mogen, maar vragen kan altijd natuurlijk

Ik vind je ook te jong

Ik zou mijn 15 jarige dochter niet ALLEEN naar Berlijn laten gaan zodat ze vervolgens kan afspreken met een jongen die ik niet ken.

Ik denk dat je het beste kan voorstellen dat je ouders met je mee gaan.

Wow ik zou je erg jong vinden maar goed als jij denkt dat je ouders het oke vinden, moet je het gewoon vertellen. Niet teveel erom heen draaien, gewoon eerlijk.

Ik zou inderdaad gewoon vragen of je ouders met je mee gaan, want de kans is echt nihil dat ze jou in je eentje laten gaan

Ik vind je persoonlijk ook nog te jong daarvoor. Vooral omdat je alleen gaat. Heb je geen oudere zus, nicht die mee kan?

-