Lange afstand?

haalloo, ik heb advies nodig!

ik heb tijdens mn vakantie een jongen leren kennen, en die heb ik nog een paar avonden gezien. We vonden elkaar daar al heel leuk en smsden enzoo.
Hij zei daar al dat hij me na de vakantie meteen zou opzoeken, en dat doet tie ook want hij komt vrijdag hierheen. Alleen woont hij 180 km ver van mijn huis, dat is dus 3 uur met de trein. Ik weet nu niet wat ik moet doen, tuurlijk vind ik het super leuk dat tie helemaal hier heen komt maar ik weet niet of ik er nou echt voor moet gaan zeg maar… Hij zegt wel steeds dat tie me super leuk vind en al een beetje verliefd is!

Iemand ervaring of advies? Thankss

Als jij niet hetzelfde voor hem voelt dan houdt het toch snel op? Je kan hem langs laten komen als je wilt, maar als je nu al weet dat je niet zo gek op hem bent, is dat alleen maar sneu voor hem…

Ik zou afwachten tot ie langskomt, meestal is een vakantieliefde alleen leuk voor een vakantie, pas daarna kun je beslissen of je ervoor wilt gaan of niet.

‘Hij zegt wel steeds dat tie me superleuk vind en al een beetje verliefd is’. Vind jíj hem dan ook superleuk?

jaa ik vind hem ook super leuk maar ben nog niet verliefd, dat vind ik wel heel snel na elkaar een week te kennen…

Logisch dat je nog niet zo snel verliefd bent. Als hij vrijdag langs komt, ga dan leuke dingen met hem doen, zodat je er achter komt of hij inderdaad zo leuk is als op vakantie en leer hem beter kennen. Zo kom je er gauw genoeg achter of jij ook verliefd op hem zou kunnen worden! succes

ik heb ook afstand relatie maar das 75 km en mn ouders accepteren het niet…

Ik heb ook een lange afstandsrelatie van 150 km.
het is niet altijd makkelijk maar echte liefde overwint dat wel!

Ik vind ook een jongen leuk en die woont iets langer als 3 uur van me vandaan met de trein! haha, toevallig. Maar mag jij hem wel door de week zien van je ouders als je school hebt? ik dus niet… en dan zie ik hem wel heeeel weinig en dan heeft het geen zin denk ik ;(

Zoals joyce zegt, echte liefde overwint alles ; ) Niet geschoten is altijd mis!

Ik heb precies hetzelfde, Mijn ‘vakantievriend’ komt morgen hier, en blijft dan ook slapen omdat hij zo ver weg woont. Ik weet niet of ik hem net zo leuk vind als hij mij. Hij heeft heel veel voor me over en is zooo lief! Ik kijk gewoon hoe het loopt morgen en overmorgen…

jaa, ik maak er gewoon een leuke dag van en dan zie ik wel verder!

ik heb dus ook zo’n soort probleem,
we hebben elkaar ook op vakantie leren kennen en we hebben de hele week bijna samen doorgebracht
ik ben nu nog wel met hem aan het pingen enzo…
ik zou ook heel graag naar hem toe willen, maar ik weet niet of hij mij echt zo leuk vind.
iemand misschien een idee hoe ik hem dit subtiel kan vragen ofso?

Je weet toch altijd 'n beetje of een jongen je leuk vindt? Dan stuurt hij van die typische signalen.
Flirt met hem en zie of hij terugflirt? Blijven jullie vaak tot laat nog pingen? Is hij overdreven lief? allemaal dingen die erop wijzen.

ja zo deed hij op vakantie wel, maar via ping of msn of wat kun je nooit goed weten op wat voor manier ze het bedoelen.
hij is ook niet overdreven lief ofso, maar we blijven 's avonds nog wel even een tijdje door pingen ja:)

Als hij na de vakantie ook nog contact heeft gehouden en jullie goed met elkaar kunnen praten, lijkt het me sterk dat hij geen enkel greintje interesse toont (: