Lange afstand

Hoi allemaal,

Ik heb sinds ongeveer 3 maanden een vriendje, alleen hij woont in Turkije en ik woon in Nederland. Ik heb namelijk een hele tijd daar gewoond, ik kende hem al wat langer voordat we wat kregen zeg maar. Sinds een maand ben ik weer terug in Nederland. Maar het gaat de laatste dagen wat moeilijker. Alsof we elkaar niet meer zoveel te vertellen hebben. Soms gaat hij ook alweer heel snel van msn af, alsof hij ook niet echt met mij wilt praten. (Okeeem, dit klinkt zielig:P Maar ja)
Maar ik vind hem wel echt heel leuk, ik denk de hele dag aan hem en ik wil hem ook niet kwijt. Ik denk alleen heel de tijd dat ik niet leuk genoeg meer ben. Ik wil er ook niet tegen hem gaan zeuren over zulke dingen.
Hij is ook mijn eerste vriendje en ik weet het allemaal even niet. Wat moet ik doen? En is er iemand die ervaring heeft met een lange afstand relatie? Aah mann. Ik wordt een beetje gek:(

Lange afstand is erg moeilijk…maar niet onmogelijk. Hij maakt het je wel moeilijk als hij minder interesse toont… hoe oud ben je? misschien kun je dit tegen hem zeggen.

Nou weet je, hij toont wel interesse. Maar naar mijn gevoel vraagt hij het meer alsof het “moet”. Ik ben 19 jaar, haha ik zou er dus eigenlijk wel gewoon over moeten kunnen praten. Maar ik voel me zo’n enorme zeur. xD

Is er ook uitzicht op een nieuwe ontmoeting? Dan voel je gelijk of het nog steeds goed zit tussen jullie!

Jaa:D Maar waarschijnlijk pas volgend jaar maart of april

oh nouja ik vond 22 kilometer al te ver,
als jullie het allebei echt willen dan kan het wel, maar het lijkt me wel heel moeilijk omdat als ik iemand zo lang niet zou spreken of zien bij mij het gevoel wel langzaam weg gaat. Maar je kunt het wel proberen!

Geen ervaring met ZO’N grote afstand :O!
Mij lijkt dit wel erg moeilijk, maar niet onmogelijk
Zorg dat er geen misverstanden ontstaan.
Wees flexibel en zorg dat je goed met elkaar communiceert.
Lange telefoongesprekken en goed doordachte brieven kunnen veel bijdragen aan wat belangrijk is op de lange termijn relatie: je doelen, waarden en dromen
Ook erg belangrijk is het initiatief nemen. Om de beurten mekaar bezoek enz

:S
Naja
Succes! <3

Ik heb zelf geen ervaring maar wel een topic waar je het misschien aan de andere kan vragen of verhalen en ervaringen kan lezen.

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/170632

Pfoe dat lijkt me wel erg moeilijk!
Je kunt het proberen maar ik zou eigenlijk denken er zijn nog genoeg andere jongens die oko leuk zijn en dichterbij wonen, je bent nog niet getrouwd…

[i]Ik heb ook een afstandsrelatie maarja, is nog lang niet zo ver als van jullie.
Ik zou eigenlijk niet echt weten wat je moet doen. Naja gewoon met hem
over praten? (: Gewoon je gevoelens vertellen enzo. Moet hij vast wel begrjipen
toch? (:

Good luck (:[/i]

Nou ik had dus gelijk met dat het de laatste dagen moeilijk ging. Hij heeft het zojuist uitgemaakt.
En ik vind het best kut.
Maar goed, dit topic mag dus verwijderd worden.

ah neee :frowning_face:
volgende keer maar eentje dichterbij zoeken? :wink:
sorry, flauwe opmerking.

sterkte! :four_leaf_clover:
xliefs