Lange-afstand relatie

Heee wie heeft hier ervaring met lange afstand relaties?
hoe kennen jullie elkaar en hoe vaak zien/zagen jullie elkaar…

Ik :slightly_smiling_face:
Nouja was 1,5 jaar geleden, dus toen was ik ook nog jonger enzo.
Ongeveer 1x in de 2 weken. We kenden elkaar van vakantie…

ging het uit vanwege de afstand of gewoon iets anders?

Ik ken mijn vriendje via habbo.nl een internet hotel dinges… en hij woont in hellevoetsluis en ik in den haag en dat duurt 2 uur reizen… maar ik zie hem 3 keer per week Dinsdag en dan blijf ik vrijdag tot zaterdag slapen en wij zijn 1 jaar en 11 dagen samen en ik ga zometeen weer naar hem toe :stuck_out_tongue:

wow knap zeg, met zo’n afstand!!!

Hier ook twee uur reistijd, hebben het 2,5 jaar volgehouden en zijn toen samen gaan wonen. In het begin zagen we elkaar 1 keer in de 2 weken, later 5 dagen per week.

Ik Arnhem en hij Almere :bored:
dat is dus ongeveer twee uur reizen met de trein, en ik zie hem best weinig maar we bellen wel elke dag.

hoooiii,
mijn vriendje woont ongeveer anderhalf uur fietsen van me vandaan ,
ik vind het op zich neit heel ver maar mijn vriendinnen verklaren me voor gek ,
meestal ga ik met de trein dan is het ongeveer 3kwartier
[kwartier naar station fietsen , kwartier in trein en dan nog een kwartier naar zijn huis]
we hebben nu bijna 8maanden verkering , we zien elkaar 2x in de week ,
1x door de weeks en 1x in het weekend , ook mag ik 1x in de maand bij hem blijven logeren of andersom , in de vakanties zie ik hem vaker en mag ik ook vaker/langer blijven logeren .
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx3

o enne ik ken hem via een vriendin , want haar vader is vrienden met zijn vader ,

Voor mij is het 1 uurtje en 10 minuten reizen.
Ik ken em nu al bijna 4 jaar zijn al die tijd al bezig met elkaar zegmaar!
Ik zie em nu sinds 1,5 jaar echt elk weekend. Toevallig nu een weekendje niet en dat is echt uitzonderlijk! :grinning:

ahhh super chill, elke week!

Jaa is super lekker! Gewoon door de week tijd voor jezelf en gewoon bellen / msn met elkaar, en dan elk weekend 2 nachten bij elkaar slapen en leuke dingen doen! :grinning: De plannen om samen te wonen zijn er wel al, maar wil eerst mn diploma maar is halen en dan zien we wel verder haha! :grinning:

.

Ik woon in Rotterdam en mijn vriendje in Nijmegen (like 2 uur tot 2,5 uur reizen, en dan de tijd van mijn huis tot het station/station tot zijn huis niet meegerekend, wat bij elkaar ook pakweg 3 kwartier is). Ik vind het afschuwelijk, ik zie 'm ook niet heel erg vaak: hij zit in z’n examenjaar en ik moet vaak in 't weekend werken =( Ik zie hem ongeveer 1/2x per maand. Het gaat nu al bijna 5 maanden goed, maar ik wil hem echt vaker zien, soms -eigenlijk best wel regelmatig- word ik misselijk van het 'm missen!!

awhhh succes!

amersfoort en maastricht :stuck_out_tongue:
3 uur reizen met de trein (niet mee gerekent naar het station gaan enzo) maar gaat prima! zie heb meestal om de 2 weken een weekendje en in de vakantie bijna iedere dag.

over een half jaartje woont ie bij mij in de buurt =)

en dit doen we al 2 jaar zo :stuck_out_tongue:

Ik. We hebben mekaar leren kennen via de TMF chat, ik had uitgebreid over mezelf verteld op m’n profiel over hoe ik in mekaar zat, en dat ik niet zat te wachten op van die hopeloze mensjes die alleen maar in je prive gaan geilen, maar eigenlijk alleen maar zat te wachten op een leuk, normaal gesprek. Mja, hij begon dus tegen me te praten, het eerste wat ie zei was, “Je bent heel sterk”, dus ik vroeg waarom, en toen zei ie dat ie uit m’n profiel kon opmaken dat ik veel heb meegemaakt, en dat ie me uit de eerste impressie een cool persoon vond. We zijn sindsdien een paar keer wezen praten daar, en toen hebben we MSN’s uitgewisseld, daar verder gepraat, etc. Mekaar verteld dat we elkaar leuk vinden… enz. :’)

Mja, hij woont helemaal in Helmond, en ik in Zaandam, dus zo vaak zie ik hem niet echt. Soms 1 a 2 keer in de twee/drie maanden, maar de gesprekken aan de telefoon en op MSN maken het dan weer helemaal goed. Onlangs dat we mekaar missen. n_n

Ik ken hem via mijn neef
Die woont bij hem in de buurt, ( : alleen niet om de hoek. Ik woon in Noord holland en hij in Gelderland. Helaas ver uit de buurt. Denk zo’n 2,5 uur reizen: Met de trein naar Deventer en met 2 bussen naar Neede. Nu niet meer met de bussen aangezien ie een auto heeft :grin:, maar we zien elkaar in het weekend, béhalve als het rotweer word (sneeuwen/vriezen ect), en als ik zaterdag moet werken. Erg vervelend natuurlijk, maar we hebben aankomende dinsdag anderhalf jaar, dus het lukt wel!! :grin: <3

En ben erg gek op hem

Mijn vriend woont in Mallorca (Spanje) …we zijn al bijna anderhalf jaar samen en kennen elkaar 2 en half jaar… en 't gaat nog steeds goed…Zien elkaar dan alleen in vakanties maar heb er verder geen moeite mee:)

Ik heb me vriendje leren kennen via een chat site paar maanden geleden :grinning:
we zien elkaar 2x in de week
hij woont 1.5 met de trein van me af.

Ik heb mijn vriendje via het internet leren kennen.
Hij woont ongeveer 2 en een half uur van mij vandaan.
Het is nog steeds aan, en we hebben al bijna anderhalf jaar met elkaar.
We zien elkaar nu bijna elke dag, omdat hij vaak bij mij blijft logeren.