Langdurige nekpijn (duizeligheid)

Hi Allemaal.

IK heb nu al een tijdje last van mijn nek. Spierverslappers voorgeschreven gekregen, naar de fysio geweest om het los te laten maken, maar niets helpt eigenlijk. Gisteren was ik aan het werk en werden de duizelingen zelfs zo erg, dat ik me gewoon moest vastgrijpen ergens aan en ik verloor gewoon mijn zicht. Ik zag bijna niets meer. Dit lijkt me toch niet normaal? Ik wilde naar de huisarts gaan, maar er werd heel luchtig gedaan dat ik best nog even kon wachten tot maandag. Ook heb ik last van een enorme druk op mijn hoofd en oren en eigenlijk vind ik dit dus best wel eng.

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die een zere nek hebben en er zelfs duizelig van zijn? Zo ja, wat hebben jullie er aan gedaan en wat helpt om de spanning er wat vanaf te halen?

Ik heb oefeningen daarvoor. Rechtop zitten en dan je kin naar binnen trekken. Dus niet naar beneden, maar echt een soort van naar binnen. Je krijgt er een lelijke onderkin door hihi, maar daardoor laat je de spieren in je nek ontspannen en aanspannen. Als ik migraine voel opkomen, doe ik deze altijd. En je kunt hier je eigen ademhaling bij vinden.

-
NIET CITEREN GRAAG.