Langdurige bloedneus

Dus ik heb net een bloedneus van 40 minuten gehad. Ik vroeg me af of ik naar de dokter moet gaan of niet. Ik heb op sommige sites gekeken en ze zeggen allemaal wat anders.
Ik heb best vaak bloedneuzen, maar meestal maar een kwartier of zo, hooguit 20 minuten. Verder was het niet zo dat het echt uit m’n neus spoot, dat heb ik wel eerder een keer gehad, maar dat was alweer een tijdje terug. En het kan natuurlijk gewoon niks zijn, dat ik aan het overdrijven ben en zo, maar ik weet niet, ik wil wel zeker zijn dat het niet erg is, Heeft iemand advies of ervaring oid? Alvast bedankt.

Bij een bloedneus moet je nooit op internet gaan opzoeken, want dan krijg je de meeste extreme verhalen. Ik zou even afwachten of het nog terug komt en dan zou je de dokter kunnen bellen.

Als je het vaak hebt, kun je even langs de dokter gaan ja. Er bestaat een zalfje dat je in je neus kan smeren, waardoor je minder vaak en minder lange bloedneuzen krijgt. Had er zelf ook veel last van een paar jaar geleden.

Waarom bel je niet gewoon even naar de dokter, je hoeft niet per se langs te gaan. Over de telefoon geven ze ook antwoord :slightly_smiling_face:

Ik zou voor de zekerheid wel een keer langsgaan ja. Vooral als je het vaak hebt.

ja op internet kwam ik allemaal verhalen over kanker tegen en zo, dus dat hielp niet echt…:sweat_smile:
Maar in ieder geval heel erg bedankt en ik ga denk ik inderdaad even de dokter bellen!

X

Misschien zijn de bloedvaatjes in je neus erg dun. Ik zou even langs de dokter gaan misschien verwijst ze je door naar de kno arts die hebben dan wel meer informatie.
Het kan trouwens ook aan je voeding liggen.

Ik heb dat zelf ook een keer gehad, was ziek thuis en kreeg ineens een bloedneus die ook bijna een uur duurde moest uiteindelijk een handdoek gebruiken om het tegen te houden, ben toen ook snel naar de dokter gegaan en kreeg toen een neustampon. Ik had toen ook vaak last van bloedneuzen, tegenwoordig niet meer of heel klein.

Als je dit vaker hebt is het dus wel beter om even langs een dokter te gaan, zij weten wel wat het beste is om te doen.