langdurig stylhaar!? ~

okee. Ik heb van mezelf krullend haar. & ik weet dat veel mensen het mooi vinden enz. maar ik ben er wel op uitgekeken, dus wissel ik het af met stylhaar. Maar als ik uitga wil ik dit ook graag, maar na een uur zijn al mijn krulletjes weer terug.
weet iemand hier misschien iets op.
Alvast heel erg bedankt!

UPP.

Ik heb het andersom. Ik wil langdurig krullend haar?:S

mrja ik heb zelf golvend haar en als ik het steil. gebruik ik loreal hot straight creme.en blijft bij wel lang steil zitten.
xx

En upje

xx

Ik heb ook krullend haar en als ik het plattrek, doe ik het zo:
Eerst smeer ik er wat smoothing cream doorheen (de mijne is van Indola, gekocht bij mijn kapster)
En daarna plattrekken, echt laagje per laagje.
Als ik het zo doe, blijft mijn haar best wel een eindje stijl. Maarja, het krult toch wel weer een beetje als je een tijdje uitgaat :frowning_face: maar dat valt eigenlijk wel goed mee :wink:

Ik hoop dat je hier iets aan hebt :slightly_smiling_face:

permanent stylen? dat kan tog , tis wel duur maarja

misschien moet je er voor en na het stijlen haarlak indoen.

Haarlak maakt (bijna) geen verschil, koop gewoon een goeie stijltang. En doe het in lagen. Dus één laag opsteken en die daaronder stijlen. Verder misschien een voorbereidende creme erin. Als je dit allemaal doet blijft het sowieso wel stijler hoor.

ik stijl me haar al em 3jaar? zo iets ongveer
want heb krulle onder en boven golfen en pluizenhaar!

en ja ze heeft gelijk geen goedkope stijltang… (Braun zijn de beste:))
en veder gebruik ik soms serum van de kapper maar meetsal van new wave smooth it mouse of creme en dat beschermt je haar tegen hitte :slightly_smiling_face:

succes

oww! echt bedankt allemaal, Ik heb wel een goede stijltang. tenminste hij kwam goed uit de test haha, maar omdat het daarna juist zo zacht enzo is gaat het pluizen en opkrullen na een tijdje. alleen in dergelijke situaties als uitgaan. Maar dan probeer van die creme’s wel even. hopen dat het gaat werken!

Ik heb dat ook snel dat mijn haar gaat krullen en pluizig wordt, heel irritant. Nu is mn stijltang kapot en heb ik een nieuwe besteld, dezelfde, maar hij is iets vernieuwd dus hopelijk ook iets langer stijl blijvend.