lang wit t-shirt met bortszakje H&M

Hebben jullie misschien ideeën hoe je met dit witte t- shirt een leuke outfit kan maken? Anders is het altijd zo gewoontjes Hij komt tot iets onder de kont maar is niet wijd x

http://i50.tinypic.com/nb26gh.jpg

met een legging en leuke laarsjes:)en dan zou ik of een riem er omheen doen. of zo’n lang vest en dan nog een tailleriem:)zodat je leuk laagjes effect krijgt:D

een mooie skinny (of legging) met een leuke riem (ik denk dat een bruine riem erg leuk is) en gewoon misschien een zwart vestje en een ketting en armband(en)

ps. leuke laarzen en in de lente leuke ballerina’s of hakken

Niet met een riem…

jeanslegging, of maillot
multichain ketting en een hele hoop armbanden
ofzo (:

oeeeh! erg leuk shirtje. kan je lekker noncha dragen met skinny en kettingen en armbanden. of in plaats van een skinny een leuke tregging

leuk taillerokje eroverheen en een cardigan erbij, met een leuke ketting :]

skinny, blazer en veeeeeel sieraden: mulyichain kettingen, veel ringen en armbanden. liefst met simpele zwarte hakken erbij

wat ik echt leuk vind voor op zo’n ding
is een giletje
volgens mij heet dat zo :slightly_smiling_face:
maar dan wel open

Ik zou het combineren met een jeanslegging, lange cardigan en armbandjes. Wat de meeste hier dus doen :wink:

leuk shirtje :slightly_smiling_face:
ik zou het combineren met een boyfriendblazer die openhangt, een skinny en pumps of enkellaarsjes met een hoge hak
of een lange cardigan met wat leuke kettingen
of juist baggy jeans, sneakers, vestje eroverheen met wat armbanden
eigenlijk kan je er alles mee doen xD

dankje! upje

hee die heb ik ook. ik doe m ook wel eens aan met een giletje. maar meestal onder een trui ofzo

een lang vest erover, een tregging en een paar leuke enkellaarsjes.

Met een jeans legging of gewone legging, paar mooie armbanden. Leuke enkelllaarsjes of gewoon stoer allstars. En voor nu met een cardigan erover :grin: Hij is ook leuk met een zwarte aansluitende taillerok, panty, cardigan, armbanden/ketting en zwarte enkellaarsjes/ballerina’s, zelfs met allstars :grin:

Goede tips :d up

er kan bijna alles bij :grinning:

Kan bijna alles bij. Zwarte legging/of grijs. Gewoon leuke schoenen eronder en een riempje erbij :wink:

Zwart taillerokje en dan het shirtje er een beetje over heen laten vallen. In de winter met zwarte panty en zwart enkelaarsjes. In de zomer zonder panty en slippertjes. Gouden sieraden erbij, en klaaar!

met een skinny of met een legging
met een leuk dun riempje
leuke laarzen
zou er wel even een shirtje onder dragen, maar dat had je ook vast bedacht :stuck_out_tongue: hij lijkt me wel doorschijnend of niet?
maarja… ik denk dat hij op gigantisch veel manieren gecombineerd kan worden :slightly_smiling_face:

jeetje wat moeilijk
andere titel:
met wat kan ik een lang wit shirt niet combineren?
niks dus.