Lang vest

Halooo,

Ik heb dus een tjdje geleden een lang dun donkerblauw vest gekocht en hij is aan de voorkant langer.( zeg maar dat je 2 punten hebt)
Maar wat moet ik hierop dragen?

xxx

Heb je een foto?
Misschien met een zwarte broek, wit shirtje, zwarte vans. Eigenlijk past het wel bij alles.

gewoon, basic kleren en wat accessoires? (sjaaltje, ketting, …)

En kort shirtje met een rok ?

Grijs simpel jurkje eronder, een panty en laarsjes/laarzen. Over het vestje dan een tailleriempje :slightly_smiling_face:
Of met een mooie skinnie en een hempje (effen of gestreept is misschien ook wel leuk) eronder, riempje eromheen, laarsjes en klaar ben je.

Die heb ik ook alleen dan in het zwart, ik vind het een erg handig ding want je kan het bijna met alles aan. Alleen ik vind het erg irritand dat als je je jas erover aandoet dat je dan van die rare punten eronder uit ziet stekken.

met een grijs jurkje en een mosterdgele sjaal en een zwarte panty en bruinleren laarsjes
offfff met een poederroze sjaal of jurkje of shirtje
of met een beige broek
of met een gebloemd shirtje/rokje/jurkje (ik vind het altijd het mooist als er rood of roze bij de bloemen zit (: )
of een wit shirtje/jurkje en een zwarte broek/panty.
of met gebroken wit/creme!

zwarte panty, zwart basisjurkje en vest er over heen, eventueel met een riempje :slightly_smiling_face:
en met vans of laarzen eronder

Op de een of andere manier vind ik zwart echt heel erg lelijk bij donkerblauw, dus ik zou het niet combineren met zwart maar met bijv. grijs, wit, spijkerstof en bruin.

@parsprototo, kan ook :slightly_smiling_face:

http://26.media.tumblr.com/tumblr_ltslw1DItF1qhcz47o1_500.jpg