lang vest

ik heb gister een lang blauw vest gekocht. Ik heb een jurkje waarmee het echt goed staat, maar voor de rest weet ik het zo niet. Ik vind het met een jeans en t-shirt (of blouse) op normale heuplengte zo raar staan om daar een lang vest over te dragen.
dit is hem: (hier zie niet goed hoe lang ie is, maar hij is vrij lang, eindigt 10 (?) cm onder mijn billen)

http://demandware.edgesuite.net/aagb_prd/on/demandware.static/Sites-ROE-Site/Sites-pim-catalog/en_GB/v1315433991555/images/15058584_MOODINDIGO_001_Main.jpg

Ik vind dat het prima kan met een shirt of blouse op normale lengte!

legging/panty ?

Panty. (:

Dan doe je toch gewoon dat jurkje erbij? Probleem opgelost :’)
En dan zou ik hem verder combineren met een leuke sjaal (als het jurkje effen is tenminste), een panty en laarzen =)

Panty, gestreept zwart wit shirtje eronder of wit shirtje, mouwen opgestroopt, veel sieraden, all stars?

Vijf euro rokje, shirtje erbij, leuke sjaal.

haha ja tuurlijk, maar ik zocht nog andere combis :wink:
ik heb echt wat aan jullie tips! danku :slightly_smiling_face:

Jeans legging (of gewone skinny) met zo’n langer basic hemdje dan het vest open en mouwen opgestroopt grove ketting erbij en gympen of hakken misschien zelfs laarsjes

Ah. waar heb je die gekocht. En issie er ook in het wit?

Een jeans legging kan wel inderdaad, een grijze, beige, donkergroene of bruine.
Ik zou het vest dan open laten hangen, een leuke sjaal erop doen en een wit blousje?

Of inderdaad op dat jurkje, met een panty en laarzen

• een lang hemdje met een broeklegging.
  • een hemdje met 5 euro rokje en dan hemdje erin en riempje eromheen

ik vind het prima gaan met een shirtje op een normale lengte. en een sjaal is idd ook leuk!
mag ik weten waar je die hebt gekocht?:slightly_smiling_face:

dankjullie voor de tips!
Ik heb hem van bij Only