lang vest h&m. wat er mee doen?

http://i43.tinypic.com/300z8so.jpg

Lang vest bij de H&M vandaan, maar hoe te combineren?
Jah, gewoon met een legging ofzo.
Maar ik dacht aan een lint eromheen maar welke kleur dan? :open_mouth:
Als jullie nog leuke ideeën hebben reageren astublieft? :grinning:(A)

Ik zou er niks omheen doen.

geen lint of riem. dat is te.
gewoon opvallende ketting of armband wel

ik neem aan dat je andere topic verwijderd kan worde

Ja, XD

Ja een ketting, maar dan met legging, skinny jeans… en wat voor schoenen eronder?

hakken

Thaaank you. (A)

dat vest wil ik ook :astonished: ben alleen bijna blut xD

leuke armband en oorbellen, legging/majoo en (veter)pumps.

20 euro, :stuck_out_tongue:
H&M shop online>Dames>Vesten. :grinning:
Met vijf euro verzendkosten…

wit hempje eronder, misschien ook witte skinny… en dan licht bruine mooie schoentjes…?
Je moet misshcien wel uitkijken dat het je niet te bleek maakt.

Zo’n brede riem er omheen is heel leuk volgens mij

open laten hangen en er dan een langer truitje met print eronder is miss ook wel leuk

ik ga hem ook kopen denk ik, riem legging(of jeanslegging) shirtje eronder pumps en klaaar

dit vest vind ik niet zo mooi , mar had wel een andere gezien die is wel mooi bij zara.
maarja ik zou er ene legging of skinny jeans onder doen.

ik vindt die vest juist kij leuk wil hem mss ook kopen gwn jeans onder en hakken

Weet je figuur niet, en ook niet hoe lang hij is bij jou, maar vriendin van me had m aan met legging, en laarzen. En t shirt met lange mouwen dr onder in zelfde kleur als legging en dan sjaaltje ofzo! Stond haar goed en niet sletterig ofzo.

Hee die wil ik ook!
maar euhmm… legging en laarzen en een vestje erover of een shirt eronder en klaar ben je!

ik zou hem open hangen en dan een dun donker bruin riempje omheen doen, klinkt heel lelijk maar is heel leuk;)

Ik zou hem open hangen, er een ander jurkje eronder ( zwart of een lang tshirt) en dan een legging met korte laarsjes of pumps… of van die feterpumpss *geen sneakers:O

jurkje, riempje over het vestje (open laten hangen), legging & pumps
En dan van die schelpenoorbellen en een leuke armband