Lang verhaal voor dramaliefhebbers: is het nou "uit"?

Zucht…ik weet niet eens waarom ik dit topic start…moet t gewoon eventjes kwijt!

Ik heb/had n vriend, M.
Ik leerde M. ongeveer een jaar geleden kennen via internet. Het klikte erg goed, we spraken elkaar supervaak. Na een tijdje begon ik hem wel leuk te vinden. We hadden het wel eens over afspreken gehad, en dat gebeurde dus ook. Meest perfecte en romantische date ooit.

Hij zei dat ie me nog vaak wilde zien en dat gebeurde. We deden alles wat je doet als je iets met elkaar hebt, alleen hebben we het er nooit over gehad. Hij smste me supersupervaak, belde me heel veel, we msnden sowieso nog steeds erg veel, ik zag 'm regelmatig en uiteindelijk kwam hij naar mij thuis en ontmoette zowaar m’n ouders. Hij zei daarna dat ik steeds belangrijker voor 'm werd en hij heeft ook meer dan eens gezegd wat voor geweldig goed koppel hij ons vond.

Dus dat zit wel goed, denk je dan. Ineens kregen we ruzie, of nee…ik werd boos op hem. Hij zat in het buitenland. Ik heb er met hem over gepraat, hij zei sorry en het was weer goed. Dacht ik. Maar sinds ie terug is, doet hij een beetje vreemd. Hij antwoordt lang niet op msn, terwijl hij eerst altijd snel reageerde. Hij is ook heel vaak “brb”, en blijft dan een uur weg ofzo.
Laatst zei hij dat ie zin had om “een chick te scoren”. Ik boos. Hij gaf aan dat ie toch single was? We hebben erover gepraat en ik heb hem ook wel verteld wat ik voor hem voel…hij wil niet beperkt worden zegt ie, wil zich niet binden aan wie dan ook, maar hij mag me heel veel, geeft om me en houdt ook wel 'n beetje van me (zei hij).

Hij had het eerst nog over afspreken, toen ik met een voorstel kwam, kon dat niet, om vage redenen. Tegenwoordig zoekt ie ook negatieve kanten aan me, alsof het dan beter is ofzo. Hij zei dat het misschien beter was als we minder zouden praten maar hij start altijd een gesprek op msn en wil bellen en cammen. Hij zei zelfs dat het misschien beter was als ik hém zou blocken, hij blockt mij in ieder geval niet.

Het is dus allemaal redelijk vaag voor me. 'T beste was nog wel dat ik duur zou zijn, ohnee ik heb een eretitel: ik ben ongeveer het duurste meisje op deze aarde. Ik moet er wel bij vertellen dat we 3 uur treinen van elkaar vandaag wonen en hij noch school noch werk heeft. Dus ook geen ov, en ook geen geld. (Maar ik heb wel ov, en ook geld, dus ik kan makkelijk naar hem toe)

Goed, nu weet ik wel wat ie heeft gezegd, duidelijk… maar toch ben ik zo naief om 't allemaal niet te geloven…want…hij blijft contact zoeken en dingen zeggen waardoor ik zo m’n vraagtekens zet bij zijn hele verhaal dat ie verder niks met me wil.
Hij heeft trouwens ook meer dan eens gezegd dat hij mij niet gelukkig kan maken…hmm…?

Dus: meent ie dit nou allemaal van dat gedoe…dat we geen relatie kunnen hebben, of beter gezegd: dat hij geen relatie WIL hebben…of…?
Wat denken jullie?
Hij heeft nog nooit een serieuze relatie gehad.

Het aan hemzelf vragen is geen optie, hij blijft bij z’n verhaal hoe dan ook.
(Ik voel me trouwens nu zeer Blair&Chuck-like uit gossip girl haha…hij is ook echt zo’n type als Chuck, dus neem dat maar als uitgangspunt)

hmmm er moet iets gebeurd zijn in het buitenland…
ik wil niet overdrijven maar mss is hij vreemdgegaan?
dan gaan ze zich altijd raar gedragen.
en hij wilt het niet opbiechten en wil dat jij het uitmaakt
dus hij doet zo kut

IK WEET NIET OF HET ZO IS MAAR HET KAN.

Niet lullig bedoelt en ik wil je echt niet kwetsen.
Maar misschien heeft hij inderdaad een ander gevonden of wil hij inderdaad’’ chickies scoren ‘’ hij geeft nog wel om jou, veel zelfs maar wil het denk ik niet afkappen, denk dat hij dat niet kan.

IK WEET NIET OF 'T WAAR IS.
Maar dat is wat ik erop uitmaak.

Jah daar heb ik dus ook aan gedacht… het is gewoon zó raar. Vlak voor hij wegging was ie nog bij me, en toen was wel aan alles te merken dat ie me echt heel erg leuk vond/verliefd was… en tot 2 dagen voor z’n terugkomst bleek dat ook nog door z’n smsjes en gebel enzo…dus ik snap het gewoon NIET.

Misschien moet je hem nog een keertje zien? Dat hij dan wel anders doet?

Gewoon helemaal kappen met die jongen, er zit duidelijk wat fout.

hij is geïnteresseerd, maar er is waarschijnlijk *zoals wel meer mensen zeggen*, maar gebeurd in het buitenland dan hij heeft vertelt :slightly_smiling_face: Overigens zou het kunnen dat de afstand hem dusdanig dwars zit dat hij niet wil nadenken over een toekomst met je & zo probeert je weg te werken. Als hij jou weg jaagt, is het makkelijker om over je heen te komen :slightly_smiling_face:

volgens mij was het nooit aan…

^daarom “uit” en niet uit :wink:

Hm, sprak me vanmiddag toen ik weg was HEEL enthousiast aan, heb pas uren later gereageerd doordat ik dus weg was…en nu heb ik dus al uren geen reactie gehad…door alles ben ik nu best wel bang dat ie bij een of ander meisje zit ofzo.
Maaar misschien maak ik me ook alweer te druk en zit ie bij zn beste vriend ofzo…

Ik wil gewoon stoppen hem leuk te vinden en me er druk om te maken, maar hoe? :frowning_face:

Ik zou gewoon helemaal met hem stoppen.

• Hij woont te ver weg
  • Hij zegt dat ie niks meer met je wilt (maar dan minder grof)
  • Hij doet raar.

Laat hem gaan, en ga op zoek naar andere leuke jongens, deze is het jou kennelijk niet waard

^ Dit is wel een heel goed punt :slightly_smiling_face: Alleen volgens mij wil je hem helemaal niet los laten & zit daar het probleem in (A)

*heb nog even voor je nagedacht meis (A)*

Haha dat is inderdaad het probleem ja…
Ik zou willen dat ik dat kon, maar in plaats daarvan is er gewoon íets in me wat ervoor zorgt dat ik op blijf tot 3 uur om te kijken of niet thuiskomt. Om kwart voor 8 's morgens checkt of ie al thuis is (namelijk of ie nog online is of niet, is ie offline dan is ie thuis) en z’n schermpje op msn al opent maar niks zegt in de hoop dat ie wat tegen mij zegt…
Waar gaat het naartoe met me :stuck_out_tongue:

Je moet gewoon een paar keer niet reageren op z’n telefoontjes en msngesprekken, misschien dat als je wat afstand neemt hij meer inziet wat hij met je wil?

Jah dat is misschien wel zo… het grappige is gewoon dat ie mij meer opzoekt dan ik hem…misschien moet ik 'm inderdaad eventjes negeren ofzo :slightly_smiling_face:

Maar goed, geen bedreigingen op vrouwelijk vlak in ieder geval: meneer is zo verslaafd aan een game, dat ie de hele dag zit te gamen en álles om m heen vergeet.