lang verhaal (dat je dat alvast weet)

Helllloo,
ik had een vriend waarmee ik zo ongeveer anderhalf jaar ging. Alles was heel serieus en we waren wel echt verliefd. Toen ging hij in de zomervakantie 5 weken op vakantie en daarna is alles veranderd. Daarvoor ging 't ook al niet zo superlekker, maar ik was nog verliefd. Toen hij terug was vroeg ik me af wat ik nou zo miste aan hem en de verliefdheid werd gewn minder, ruzie’s werden weer meer. Het ging slecht en hij behandelde me slecht en was nooit lief. We hadden vaak ruzie waar klappen en schoppen bij kwamen, wel van allebei de kanten, maar hij is veel sterker dan mij. Maar oke, toen kreeg mijn vriendin met iemand, en die jongen had een vriend die ik vroeger leuk vond en hij mij, en we gingen gewoon weer een xtje chillen, want ik had em al lang niet gezien, en et was gewoon leuk, maar daarna heb ik met hem gezoend, hij was zo lief en dat had ik zo gemist dat iemand lief voor mij was, en mij met respect behandelde! Maar oke dat werd dus niks in die tijd en toen heb ik nog wel vaak met hem gechillt, maar op een gegeven moment niet meer. Had em toen tussen 1 en 2 maanden niet meer gezien, maar nou ben ik laatst weer met hem wezen chille en ook met mijn vriendin en haar vriend, en naya ik zeg niet snel dat ik verliefd ben maar laat ik zeggen dat ik me weer goed bij em voelde. 't ging echt goed, en mijn (ex)vriend is er inmiddels achtergekomen dat ik met deze jongen chillde en heeft et uitgemaakt. Maar tot vorige week ging 't goed. We hadden seks toen ik ongesteld was en dat ging gewn fout en het was viezig lalalala. Ik heb hem wel tien x gevraagd of hij afgeknapt was en dat was niet et geval en hij vond et leuk haddie verteld aan de vriend van me vriendin en hij was vrolijk erna, maar nu doetie fockingdroog tegen me… ik heb wel gehoord dat zijn vrienden hem fokken over varen over de rooie zee if u understand ;p. maarya oke mss kunnen jullie ook niet helpen maar wou graag me ei kwijt! ben gek op deze jongen, als gewn een vriend of echte vriend ik weet niet ik ben gewn gek op hem.

Hmm das wel moeilijk ja!
bel/sms hem eens
of spreek met hem af zo dat jullie eens goed kunnen praten :wink:
misschien durft hij niet meer zo veel met je om te gaan omdat
zn vrienden hem er de hele tijd mee pesten ?

hmm ja, ik heb vanavond met em afgesproken…
maar hij is best een naaier, teminste altijd als we met zijn vieren afspreken zegtiey af, maar met zijn tweeen niet denk ik, maarya het is moeilijk, ik ga ook nog steeds met me exvriend om, die op meer hoopt, maar hij heeft me deze dagen dingen geflikt die ik niet kan vergeten. Ik wil gewn geen ruzie met hem :thinking:, en bij hem is het of ruzie of ´´we gaan met elkaar´´. Ik snap gewn niet iemand waar je zo lang meehad dat dat opeens kan veranderen in vijanden, terwijl je eerst zoveel om elkaar gaf als je me snapt ;p

Dus je hebt met die andere jongen seks gehad? Even ophelderen hoor.

nadat het uit is gegaan met haar vorige vriend, en daarvoor had ze al met hem gezoend toen had ze dus nog wel met haar ex en daarom had haar ex het uitgemaakt.

volgensmij…

Ik snap er niets van. Misschien dat je de jongens even een (neppe) naam moet geven zodat het duidelijk is wanneer je het hebt over welke persoon.

wat is precies je probleem?

haha, ja oke sorry het is niet duidelijk.
Kijk het is net uit met mijn ex omdat ik stiekem met de jongen (ik zal hem robin noemen) robin chillde, en hij weet niks van de rest zegmaar ;p ik heb in die eerste tijd ook al 2 x seks met robin gehad. Maar toen ging t contact dus weg omdat ik zelf wist dat ik niet echt verliefd op 'm was en omdat ik gewn blij was dat iemand lief voor me was. Nou chill ik sinds 1 à 2 maanden weer met robin, en laatst is mijn inmiddels nu exvriend (ik noem em Carl) Carl erachter gekomen dat ik met em chillde alleen al heel lang. Ik heb met allebei nu nog contact en ik weet gewn na al mijn ervaringen dat Carl geen respect heeft en nooit lief zal worden wattie wel beloofd, maar ik ga toch steeds terug bij hem, omdat ik bang ben om zonder hem te zijn, we waren elke dag samen etcetera. en bij Robin is et gewn van echt zo’n beginliefde we zien elkaar heel soms hij is best wel een depri persoontye en dan issie ook echt droog tegen alles en iedereen. Maarya dat heb ik wel uitgepraat allemaal nu met em maar eig wil ik gewn van me ex af, ookal ben ik diegene die steeds naar hem teruggaat.
Ik heb laatst hele erge ruzie’s met em gehad en er is iets met mijn gezondheid en daar heeftie me voor uitgescholden en ook nog iets van me uiterlijk (nobody’s perfect) en dat heeft me ecbt geraatk en mijn vriendin zei toen ookal dat ik gek was dat ik hem steeds vergeef en dat ik zo snel vergeet… maar dit lijkt echt de eerste x te zijn dat ik het niet vergeet, ben gisteravond helemaal doorgedraaid. Ja ik snap als jullie niet kunnen helpen! ik wou gewn ef me ei kwijt, dit moet je ook echt zelf meemaken om et te snappen sorry mensen!