Lang & Slungelig, kledingtips?

Nouja, dat ben ik dus =P
Lang & Slungelig, en ook nog eens redelijk Plat & Dun.

Ik loop wel gewoon rechtop hoor, maar soms als ik langs zo’n etalage met spiegelruit loop dan vind ik het toch wel opvallen.

Ik ben gisteren dus al gaan winkelen voor nieuwe kleren voor naar school en gewoon, voor het najaar, maar eigenlijk weet ik niet echt hoe ik kleren vind die bij m’n figuur passen, om het zo maar te zeggen.

Dus dat de ‘slungeligheid’ niet zo opvalt :wink:
Weten jullie misschien wat voor soort kleding ik dan het beste kan dragen?
Of andere tips?
Hoop dat jullie me kunnen helpen, groetjes!

Ik heb vaak hetzelfde probleem.
Ik ben lang en dun, en vind al snel dingen lelijk staan bij mezelf.
Heb eignelijk geen tips maar ik lees wel even dit topic mee want ik denk dat ik er zlef ook wel wat aan heb (A)

ik ben ook best lang en dun en ik had eerst ook vaak het idee dat ik er slungelig uitzag maar het helpt als je een beetje wat minder strakke shirtjes draagt met een A-lijn bevoorbeeld en streepjes in de breedte lijk je ook breder door en wit ook (misschien word het ook wel beter, ik weet niet hoe oud je bent maar, ik ben wel wat breder geworden bij mn heupen waardoor dat slungelige al een stuk minder is)
ik hoop dat ik je geholpen heb (:

Veel laagjes

Thanks voor de tips :slightly_smiling_face:

Geen skinny jeans dragen maar gewone broeken! =]

Ojee…
veel laagjes, hmm daar ben ik juist slecht in want dan weet ik niet hoe ik het allemaal moet combineren enzo.
En gewonen broeken ipv skinny’s gaat hem ook niet worden, want vind skinny’s veel mooier eigenlijk…

veel laagjes ja! kijk is op lookbook ofzo, en dan goed zoeken naar lange/slungelige (hoe jij het noemt ;p) meisjes, en kijk hoe zij hun kleren dragen :grinning: succes.

Bijna alles staat je goed met zo’n lichaam, vind ik.
Leggings, lange shirtjes enzo. Probeer is overtheknee kousen met een rokje / jurkje of thigh high boots met een lange trui eroverheen. Zou allemaal geweldig zijn. :wink:

ja veel laagjes!
en een skinny is juist mooi bij lange mensen, maar als je nog heel dun bent zou ik wel een losse top overheen doen. (a-lijn, of een ‘zak’)

minnetonka’s kunnen ook helpen en idd veel laagjes.

Heel erg bedankt allemaal!! :slightly_smiling_face:

Ik wou zeggen: heel veel laagjes, maar ik zie dat iedereen dat al zegt.
Verder, misschien veel verschillende soorten stoffen over elkaar heen?
En lekker dikke gebreide vesten, dikke sjaals, veel volume (pofmouwen, wijde tuniekjes, …)

Ja, dat wou ik ook zeggen, en misschien zijn bloesjes wel handig? volgens mij staat zoiets wel mooi!

Haha, ik ben ook slecht in combineren en ik heb ook bijna alleen skinny’s =P
Maar A-lijn shirtjes en jurkjes vind ik wel heel leuk.

Slungelig heeft niet altijd iets te maken met kleding. Als je je schouders naar achter hebt en je borst als het waren iets meer vooruit, dan scheelt dat heel wat. Het heeft ook te maken met je lichaamstaal (niet met je voeten naar binnen staan, niet je benen helemaal tegen elkaar aan, niet te veel door je knieen gezakt).

Persoonlijk vind ik het zonde als je dun en lang bent om met mega veel laagjes te gaan werken.

dat vind ik dus weer onzin, ik draag gewoon skinny’s hoor want die vind ik veel mooier, en dat staat ook veel beter bij dunne mensen als je het mij vraagt hoor

Ik draag gewoon alles wat ik leuk vind.
Ik vond mezelf altijd lang en slungelig, maar eigenlijk kan je dan best veel kleren hebben!
Het nadeel is dat het wel goed moet passen. Geen te korte dingen dragen.
En vaak zijn korte jurkjes te kort. Ik zou ook niet met een groot shirt en een legging de straat over gaan, dat shirt komt dan alsnog niet over mijn billen haha!!

Maar ik draag nog steeds skinny jeans. Ik denk dat je dingen moet dragen waar je je prettig en mooi in voelt. Dan zakt dat slungelig weg. En zie het positieve er van in, lang en dun vinden veel (nee niet iedereen) mensen mooi.

Geen hakken haha. Geen te korte dingen, en geen te wijde dingen. Geen ronde halslijn, want dan lijken je schouders waarschijnlijk breder als je heupen. Geen hoge taille dingen. Lange shirtjes. Riem om je heupen (oid. niet in je taille in ieder geval), om de lengte een beetje te doorbreken. Skinny jeans kan wel, natuurlijk! Sla je broekspijpen om. Geen 'zak’vormige dingen aan doen; daar lijk je alleen maar dunner van.

Geen hakken? Ik ben juist minder slungelig als ik hakken draag. En ik ben toch ook best wel lang (1.81)

Hakken! :relieved: