lang meisje

Hallo,
Ik ben best wel lang maar wil dat graag met kleren verbergen. Wat dragen jullie om je lengte iets kleiner te laten lijken?
xxxxxxx

veel laagjes dragen ^^

Hoe lang ben je dan?

Je moet schoenen met enkelbandjes dragen, dan lijken je benen korter. en tuniekjes en lange kettingen breken lengte volgens mij ook wel.

Juist zorgen dat je vormen mooi uitkomen!
Kan niet echt voorbeelden geven,
maar daar staat genoeg over op internet.

Verder bijvoorbeeld niet een strakke broek gecombineerd met een strak shirtje,
juist een beetje voor verschil zorgen.

oh en ik weet nog goede tip

je moet bijv. een licht shirt met een donkere jeans combineren of andersom

Ik vind lange meisjes juist moooii!
Hoe lang ben je als ik vragen mag?
En ja ik denk ook iets van veel laagjes dragen…

Ik ben zelf 1,83m, maar ik draag niet speciale kleding om het te verbergen. Niet met opzet in ieder geval.
Donkere spijkerbroek, shirt en vestje, sjaal, en vaak laarzen, zonder hakken natuurlijk.

Waarschijnlijk is het weer zo’n mens dat zich aanstelt, omdat ze 1.80 is of zo. Zo heel erg lang vind ik dat helemaal niet. Als je 1.90 of langer bent, vind ik dat je mag klagen.

uhm, niet. want lang zijn is leuk.

hoe lang ben je dan ? zal wel handig zijn als je de lengte erbij zet .

Hmm ik ben 1,76 en ik draag altijd hakken van ong. 13 cm. Dat maakt me dan bijna 1,90. Ik vind het juist leuk om dan zo lang te zijn, je valt tenminste op!

én je kan alles zien op concerten

Waarom vind je het erg om lang te zijn? Hoe lang ben je dan?

Ik ben 1,83 en ik draag ook gerust nog hakken :slightly_smiling_face: Zie niet in wat het probleem aan lang zijn is…

Maar ja, lagen dragen is goed om kleiner te lijken, tuniekjes - dus iets dat over je broek heen valt en daar een vestje over.

ik vind lange meisjes ook mooi :wink: maar hier alsnog heb je wat tips ik heb ze van een site gekopieerd en ik weet niet zeker of ze werken want ik ben zelf niet zo lang.

Minder lang lijk je door

• Riem om heupen of taille
  • Sjaaltje om je hals
  • Rok of jurk tot onder je knie

wees er trots op, want ik vind dat ontzettend mooi!

hoe lang ben je dan?
ik vind lange mensen heel mooi~!

ik ben zelf 1.80
maar soms is het echt heel stom, dan kijken mensen je echt zo van onderen aan zo van; uh hoi?
maar ik ben liever langer, dan kleiner dan de rest hoor.
en en en
GELUKKIG hebben we lange jongens in nederland :smirk:

Ik denk niet dat je het moet verbergen :’). Maar als je dat wilt, moet je veel laagjes dragen.

Helemaal mee eens!!!

hoe lang ben je dan idd ?