lang lichaam + lang haar?

ik ben zelf erg lang (vind ik), 1.77 m
Ik heb mijn haar een tijd schouderlang en iets langer gehad.
Ik zou het nou graag langer laten groeien, maar ik ben bang dat ik dan helemaal lang lijk.
wat vinden jullie?

neehoor!
ik vind dat juist supermooi , ik denk zeker niet dat het je nog langer laat lijken
xxx

Ik ben zelf 1.76 en heb lang haar (om even aan te geven hoe lang het is; Als je je bh sluiting hebt dan komt mijn haar er nog wel wat cm over heen, als je begrijpt wat ik bedoel ;p) Ik voel me er echt niet langer door en ik heb er ook nooit een opmerking over gehad. Als ik jou was zou ik het gewoon doen hoor, het staat je vast hartstikke leuk!

Ik ben ook zoiets, maar ik vind dat niet lang? Niet echt lang tenminste, gewoon een mooie lengte. En lang haar vind ik altijd mooi, ongeacht je lengte.

Eh, boeiend? Lang haar is mooi! Laat het gewoon groeien als het je staat, afknippen kan altijd nog.

je bent toch niet lang?
ik ben 1.75 en laat mijn haar ook heel lang groeien.
Vind ik mooier! (:

Lang haar is altijd leuk :grinning:

En anders kan je het alsnog afknippen als het je uiteindelijk niet bevalt.

177 lang? geweldige lengte =D

Hoezo zou je langer lijken als je haar langer is? :face_with_raised_eyebrow:

dat is toch juist mooi?

Ik ben 185 en heb haar tot mijn kont.

ik vind juist mensen die lang zijn en kort haar een beetje lelijk.
maar ik ben ook 177, en ik ga m’n haar heel lang laten groeien

Haha sorry hoor, maar daar heb ik nog nóóit zo over nagedacht. :’]

oke, I get it =D
ik laat het lekker groeien, thanks voor alle reacties!!

Daar lijk je niet langer hoor, don’t worry =)
Het is alleen wel zo dat je haar minder snel lang lijkt, maar dat is logisch door de verhouding.

Je krijgt er misschien een langer gezicht van,maar lengte ?

177 lang? is juist supermooie lengte, ben zelf namelijk groter.
maar dat staat juist mooi! lang haar en lang lichaam!

Het is juist beter om groot te zijn met lang haar dan lang haar hebben als je klein bent, dacht ik.

Ik vind lang haar juist het mooist staan bij lange mensen! Alleen duurt het wat langer om het lang te hebben dan bij kortere mensen ., toch?

O my gash !