Lang & hakken?

Ik vind het gewoon kunnen, als je het zelf toch leuk vind.
Ik heb dat probleem niet, ben maar 1.67 :stuck_out_tongue:

Ik ben bijna even lang als jij, ik ben 1.72 ongeveer en ik draag gewoon hakken.
Ik vind dat juist wel mooi!

Ik ben zelf 1.72 en draag ze gewoon. (Ben dan ook wel iets korter). Maar ik vind lange meiden met hakken juist heel erg mooi! Die hebben dan zulke mooie lange benen! Dus gewoon dragen! :slightly_smiling_face:

Tenzij je je er echt niet prettig bij voelt.

ik ben zelf 1m80 en hep een keer een poging gewaagd. onwijze mooie pumps gekocht…maar tog, ik voelde me totaal nie op me gemak. stak boven iedereen uit. dus sindsdien doe ik het nie meer. je moet het gwoon ff uitproberen, kijken hoe je je er bij voelt…

Ik ben zelf klein (maar 1.53) maar je moet er gewoon trots op zijn :slightly_smiling_face: Anders liepen de modellen op de catwalk ook niet op hakken… Gewoon doen joh!

ik ben 1.83 en draag ook gewoon hakken, jammer dat ik dan nog wat langer ben. Maar ik mag toch best laarzen/pumps dragen die ik mooi vind.

ik ben 1.73 en draag geen hakken. al vind ik soms wel heel errug mooi staan! ik draag ze niet omdat ik mezelf dan ‘te groot’ vind, maar omdat ik het meer iets vind voor meiden van 15/16 jaar en hoger… zelf ben ik 13 & ik voel me dan denk ik heel erg ongemakkelijk om hakken te dragen, al vind ik een klein hakje wel kunnen! =D & inderdaad wat iedereen zegt!: trek je er niks van aan en gewoon dragen die hakken!
kuSjee

Ik ben 14. En hakken staanm ij nog gewoon niet. Jaa, te jong ofzo. Bij sommige mensen van 14 stat het heel mooi maar bij mij dus niet :stuck_out_tongue:
maar oke. Een meisje uit me klas is 1,80, verre weg de grootste uit de klas. En zij draagt ook gewoon hakken. Al zijn het nog niet zo’n grote. Maar dat kan natuurlijk ook aan de leeftijd liggen. Probeer het gewoon een keer uit, dan weet je het vanzelf. Je kunt bij Van Haren of Schoenenreuso, asos ook goedkope (basic) pumps krijgen dus :wink: .

Hoelang je ook bent, ik vind dat wanneer je je prettig voelt op hakken je ze gewoon kan dragen!

Gewoon dragen, wees trots op je lengte!

Als je mooie schoenen vindt met een hak, gewoon dragen! want met hakken heb je meteen een betere houding en het staat gewoon mooi :slightly_smiling_face:

Meid, Doe gewoon!
Ik ben ong. 1.67 en loop op hakken, maar als je 1.75 bent kun je dat toch ook gewoon doen;) En je moet je er niet ongemakkelijk bij voelen, Want dr zijn modellen langer dan Jou, en die lopen ook op hakken! Dus waarom jij niet;)

Zelfs als je 2 meter bent gewoon doen :d het gaat erom wat jij zelf leuk vind!

Gewoon doen! Ik ben iets langer als 1.80 Nou ik draag gewoon hoge hakken hoor=D Hakken horen bij de vrouw vind ik=) Jmmr voor die mensen die zo klein zijn;)

Heel erg bedankt voor de reacties!
, Ben je lang en als je ook hakken draagt kom je dan niet boven alle jongens uit en als je een vriend hebt wat vind hij ervan?

ik ben 1,78 en draag zeker hoge hakken, ook al heb ik een hoop vriendinnetjes die een stuk kleiner zijn, ik vind het geen probleem dat ik dan boven ze uit steek

Wat maakt lengte nouweer uit? Als jij het mooi vind, moet je ze gewoon dragen. :)Wees trots op je lengte! En trouwens; als je écht heel lang bent (dus ergens in de 1.80), val je sowieso al op, dan kunnen die hakken er nog wel bij

Als je al zo lang bent, dan vind ik het ook niet echt mooi, ik ben zelf 1,73 en ik draag wel hakken van een paar centimeter, maar dat vind ik niet storend ofzo, dan ben ik net zo groot als een vriendin van mij:P. Die is 1,78 ongeveer maar zij heeft ook nooit hakken aan, want dan wordt ze al helemaal groot. Dan is het ook niet mooi meer.

Ik ben opzich niet zo lang, maar heb wel lange benen. Denk gewooon dat het bij modellen mooii is, dan is dat bij jou vast ook zo :wink:

Een vriendin van mij is ook héél lang, en als zij hakken aan heeft, moet ik echt omhoog kijken :stuck_out_tongue: En zelf ben ik ook al lang. Maar goed, als je hakken aan wil, moet je dat gewoon doen.