Lang & hakken?

Ik ben even benieuwd naar jullie mening

ik ben iets in de 1.75 ofzo
maar ik wil absoluut geen hakken omdat ik al lang ben en sowieso al langer ben dan vriendinnen…
Als het hakje hoger is dan 2cm dan hoef ik die schoenen al niet meer.

Nou mijn vraag aan jullie
Wat vinden jullie van lange meisjes met hakken (hakken van 5cm of hoger? ) en zoja ben je lang draag je dan hakken of voel jij je dan ongemakkelijk?

Ik vind dat geen probleem!
Maar ben zelf erg klein, dus misschien kan ik me niet zo goed inleven in langere mensen, haha :stuck_out_tongue:

al zo lang? jemig kind, dat valt harstikke mee! ik ben 1,70 lang, en een van de kleinste meiden in de klas! ik vind dat je altijd wel hakken kan dragen, of je nou lang bent of niet:)

Gewoon doen!

Gewoon dragen joh!
K ben zelf 1.80 en ik draag ook gewoon hakken hoor!

Als jij ze mooi vindt, moet je ze dragen!

Ikzelf ben ook wel aan de grote kant, maar heb toch een kleine hak genomen dus gewoon doen als jij je er maar goed bij voelt

Ik vind dat best kunnen eigenlijk, maar ik ben ook best wel klein (1.67) maar mij lijkt het niet een probleem.

Ik vind het helemaal geen probleem, je kiest zelf of je hakken wilt dragen of niet of je nou klein of groot bent daar kan jij toch niets aan veranderen dus gewoon doen wanneer je er zin in hebt! Xx

Meid, gewoon dragen! Ik ben zelf ook een van de langste meiden en ik draag ook gewoon hakken van soms wel 10cm! Niks mis mee toch! Als je ze mooi vind moet je ze gewoon aantrekken :wink:

Gewoon lekker dragen :slightly_smiling_face:

ik ben 1.86, maar heb geen hakken. Eigenlijk vind ik het wel stoer als lange meiden hoge hakken dragen. ;p dan durf je!! :slightly_smiling_face:

Ik ben zelf 1.81 en heb ook een tijdje gehad dat ik eigenlijk geen hakken wilde/durfde dragen omdat ik dan boven de meeste mensen uitsteek. Maar ik val keer op keer weer op mooie pumps en schoenen met hakken, dus op een gegeven moment heb ik maar besloten me niks van anderen aan te trekken en lekker hakken te dragen! Ik ben ook bij de Elite Model Look geweest, en daar waren meiden van 1.85 die op hakken van zeker 8 cm rondparadeerden, dus je moet er gewoon trots op zijn! :slightly_smiling_face:

Wees bly dat je zo lang bent xO. Ben maar 1.60 =(

Ik ben 1.77 en ik draag GEEN hakken. Dan is iedereen gelijk bang voor me. Iedereen staart je dan zo aan van; EEN REUS! Dus nee, dat doe ik niet. Terwijl ik pumps echt amazing vind

Ik ben 1,74 en de langste van mijn klas, maar ik draag toch hakken en voel me er lekker op. Mijn motto is: al jij het leuk vindt, draag het dan! Heb schijt aan de rest :wink:. Zo lang je je er maar prettig op/in voelt.
En BTW, als je zo lang bent en je draagt hakken, krijg je wel een modellen look.

Ik zelf ben nog langer als jij, 1.77. En ik draag wel eens hakken ja. Niet al te hoog. Maar ik draag ze wel eens. probeer het gewoon een keertje uit. zo kom je er snel genoeg achter of je het fijn vind. En trek je niets aan vn de andere mensen. Lang zijn is geen probleem!

Hee, ik ben zelf 1.82 dus ik snap je heel goed. Op een gegeven moment dacht ik zelf ook schijt. Ik doe gewoon hakken. Maar nu draag ik nog maar één paar af en toe. Het is natuurlijk wel heel elegant hakken. Wat je ook kan doen is opbouwen. Eerst 4 cm, dan 6 cm. dan ben je nog maar max 1.81 dat is toch chill?

Ik ben ook zo’n 1,75 en voel me wel een beetje slungelig met hakken:P
Maar je moet gewoon doen wat je zelf het fijnst vind!:slight_smile:

ik ben 1.82 en draag gewoon 10/11 cm :grinning: