lang en hakken

Ik ben 1.80 lang, slank en heb lang blond haar. Soms hoor ik dat ik met zo’n figuur wel op de catwalk kan ofzo! Ik ben er heel blij mee dat ik alles kan eten zonder er echt dik van te worden, maar toch heb ik een ‘probleempje’.
Hakken vind ik echt super vet! Ik heb eigenlijk maar een paar die ik ook nog eens alleen thuis aandoe (iedereen bij ons is lang). Op school ben ik dan veel te groot tussen mijn vriendinnen van soms 20 cm kleiner. Maar nu we bijna een gala hebben wil ik toch wel mooie hakken aan. Iemand goede tips of mooie hakken gezien die niet té hoog zijn?
Bedankt!

Ten eerste wil ik ff zeggen: ook al kan je alles eten zonder dik te worden, kijk wel uit met wat je eet. Ongezond eten is natuurlijk heel erg slecht voor je gezondheid, niet alleen om dik van te worden :wink:

Verder kan je bijna overal wel leuke hakken vinden die niet te hoog zijn…

wees trots op je prachtige figuur en trek je mooiste (hoogste) hakken aan!
geloof me, iedereen weet onderhand toch wel dat je lang bent, met hakken of zonder hakken. dus als je hakken aan trekt is het niet dat mensen opeens denken: wow ik wist niet dat je zo lang was :open_mouth:
geloof mij maar (ik ben echt heel klein en ik heb ook lange vriendinnen) en niemand vind het een bezwaar of gek of weet ik veel wat dat ik klein ben en hun lang. het is denk ik meer voor jou vervelend als dat andere mensen het “vervelend” vinden.
dus scheit aan de rest (niet dat het hun wat uitmaakt) en trek gewoon je hakken aan :slightly_smiling_face:

Als je zelf graag hoge hakken aanwilt, moet je dat gewoon doen hoor! Het is toch juist mooi dat je zo lang bent. Wees er trots op!

Wat jullie zeggen krijg ik vaak te horen en ik bèn trots op mijn figuur, geloof me!
Maar het probleem is (vergeten erbij te zetten), de jongen waarmee ik ga is maar ietsie langer als mij. En op platte schoenen gaan naar een gala…is dat stom?! ja toch?!

Vind je het zelf erg als je langer bent als hem? Want als je dat niet erg vindt, dan maak het toch niet uit?

gewoon hoge hakken aandoen! xD boeiend dat je dan langer bent dan hij, hij is zelf ook niet klein ofzo dus das toch niet raar.
ik vind kleine hakjes eerlijk gezegd ook veel minder mooi onder een galajurk

@ElKebaba
Jaa kleine hakken staat niet zo super idd

@iedereen
Ik ben eruit hoor, ik doe gewoon hakken aan die ik wil, scheit aan de rest, maar ik doe ze niet tè hoog want dan krijg ik echt zere voeten aangezien ik niet zo gewend ben aan hakken haha

als jij je idd gewoon niks aantrekt van wat anderen vinden, of dat je langer bent dan een ander, zal niemand er iets van zeggen denk ik.
veel plezier alvast :slightly_smiling_face:

Trek ze lekker aan, dat staat super mooi !

heel veel plezier en succes met je hogen hakken en met de jongen :stuck_out_tongue:

Pak dan hakken van ongeveer 8/9 cm ofzo die zijn niet heel hoog maar ook niet zo heel laag. En meestal ben je dan maar een paar cm groter.

Trek ze gewoon aan.
Maar waarom vermeld je dit er bij:

Dat klinkt onnodig en alsof je complimentjes wilt vangen.

Vind het juist erg goed van haar dat ze ook haar mooiere kanten (durft te) benoemd(benoemen). & miss wil ze ons gewoon een beetje een beeld van zichzelf geven voordat ze haar “probleempje” verteld.

OT
Ik ken je gevoel. Voel me zelf ook altijd lang, maar vind hakken, hoge hakken, wel erg mooi! Ik zou als ik jou was de uitdaging aangaan en lekker je mooie hakken aan doen. Stèl dat je merkt dat je het toch maar niets vind, dan weet je dat voor de volgende X. Maar ik denk dat je je heel vrouwelijk zult voelen als je het doet! Succes en plezier.

Ik ben ong 1,78 en draag nu ook gewoon hakken van 9/10 cm. Het kan me nietmeer zoveel schelen, ookal kom ik boven iedereen uit.

gewoon hakken aandoen en er zelfverzekerd op lopen, doe ik ook altijd (:

Prima dat ze zegt dat ze slank is en 1.80, maar waarom lang blond haar en dat ze alles kan eten zonder dat ze aankomt? Onnodig en een beetje onaardig voor de rest die dit niet kan of met overgewicht zit ofzo.

Gewoon doen, sommige mensen reageren er heel leuk op, andere zullen je aanstaren en gemeen doen, maar dat is nou eenmaal zo. En je vriendinnen zullen ook allemaal hakken aandoen dus dan ben je in vergelijking net zoveel langer als normaal!

wauw alsof ik dit heb geschreven.
Ik heb precies het zelfde probleem maar als ik al hakken aan doe spreek ik dat altijd met minstens 1 van mijn vriendinnen af zodat zij dat ook doet haha.
Maar ik vind van die hoge hakken echt mooi maarja zodra ik 12cm aantrek ben ik 1.92…

Als ik 12 cm aantrek ben ik 2 meter, gewoon doen dus