Lang bovenlijf

hee,
Ik heb vaak het probleem met kleding dat ik een te lang bovenlijf heb! Ik ben 1,78 m en m’n bovenlijf is in verhouding langer dan mijn benen. Ik pas maat xs/s maar die is mij vaak veel te kort, en als ik een grotere maat neem valt het te wijd.

Heeft iemand dit zelfde probleem ook? En waar kan je terecht voor langere shirts of kledingtips?

Liefss

je bovenlijf lijkt kleiner met taillebroeken.
OT: bij primark zijn de shirtjes volgensmij wat langer.

Misschien idd taillerokjes en taillebroekjes dragen. Of jurkjes, zo lijken je benen meteen iets langer

Heb ik ook! Draag idd bijna alleen taillebroeken en taillerokjes en anders jurkjes. Heb er daardoor eigenlijk nooit echt last van gehad.

Haha heb ik ook. Best lastig soms, dus ik koop ook shirtjes die heel lang zijn. Enige nadeel is lange shirts die bedoeld zijn voor leggings eronder zijn soms net wat te kort…

Ohh aan de ene kant zeg ik: wees blij. Ik heb een kort bovenlijf en dat moet ik langer faken met langere shirtjes! Jij kunt dus gewoon normale shirts dragen, jammer dat die moeilijk vindbaar zijn! Succes!

^Nee ik kan juist geen normale shirtjes dragen, want ik heb weer een te lang bovenlijf haha. Dankje!

Bij mij is het juist andersom. Mijn bovenlijf is heel kort dus jurkjes enzovoort vallen veels te groot. Erg jammer!